ראיון מיוחד ל"כיכר השבת"

עו"ד יעקב וינרוט: "יש סינדרום שנקרא 'שנאת גברת נתניהו'"

פרקליט הצמרת החרדי, עו"ד עקב וינרוט, נחלץ להגנת הגברת שרה נתניהו. בראיון ל"כיכר השבת" הוא אומר כי בדק את העובדות ואינן נכונות וטוען כי הכל פה נובע משנאה עיוורת לשרה נתניהו (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
עו"ד יעקב וינרוט (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

פרקליט הצמרת החרדי, עו"ד יעקב וינרוט, המקורב למשפחת נתניהו ושבעבר ייצג את ראש הממשלה עצמו בתביעות שונות, מתגייס הבוקר (שני) להגנתה של רעיית ראש הממשלה הגברת שרה נתניהו, אותה הוא מייצג, על רקע החשדות של קבלת דבר במרמה ב-3 מקרים שונים.

בשיחה עם "כיכר השבת", עומר עו"ד יעקב וינרוט כי "מדובר פה בפרשה שאין בה כלום, פרשה שלא יודעת להעמיד במקום את המשפט הפלילי. המשפט הפלילי בא להגן על האינטרסים של חברה שלוחמת בשחיתות או אינטרסים זרים אבל כאן ריבונו של עולם מדברים על אוכל".

"יתירה מכך", מוסיף עו"ד וינרוט, "גם העובדות שפורסמו בעניין הזה, כפי שאני בדקתי אותם, אינן נכונות. אני בדקתי את זה באופן אישי וזה לא נכון".

פרקליט הצמרת מסביר מהיכן לדעתו מגיעה החקירה והאישומים וטוען: "יש סינדרום שנקרא 'שנאת גברת נתניהו' וכל אחד מאיתנו יודע על מה אני מדבר, וכשמדובר בשנאה אז כבר חכם יווני נודע אמר ש'כשם שהאבה עיוורת כך גם השנאה עיוורת' ופה זו פשוט שנאה עיוורת".

"זה דבר שצריך להיחקר על ידי פסיכולוגים חברתיים או סוציולוגים השנאה הזאת אבל זו המציאות", הוא מוסיף.

"דרך אגב", מציין עו"ד וינרוט, "הציבור החרדי, שהגברת נתניהו עובדת איתו במסגרת תפקידה כפסיכולוגית, אוהד ואוהב אותה מאוד".

לסיכום מצהיר הפרקליט וינרוט כי "מדובר ברדיפה לא מודעת ואני בטוח שהיא תצא מזה נקייה, או שהפרקליטות תסגור את התיק או שבשימוע התיק הזה ייסגר".

כפי שדווח ב"כיכר השבת", במשטרה החליטו אמש להמליץ להעמיד לדין פלילי את שרה נתניהו, רעייתו של ראש הממשלה, בחשד לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות בשלוש פרשיות שונות.

מממצאי החקירה עולה כי נגד שרה נתניהו נאספו ראיות להעמדה לדין בשני מקרים שבהם הוזמן אוכל על חשבון מעון ראש הממשלה, ומקרה נוסף בפרשיית המטפלת של אביה, שעל פי החשד מומנה מתוך כספי מעון ראש הממשלה.

בחקירתה טענה שרה נתניהו בחקירתה כי כל מה שעשתה היה בכפוף לאישורים שקיבלה, אך החוקרים הצליחו ככל הנראה להשיג ראיות על מעורבותה בקבלת ההחלטות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר