סוף ל"סיבוב המוות"

"גשר מוצא" החדש מירושלים לתל אביב ייחנך היום

שר התחבורה ישראל כץ יחנוך היום את גשר מוצא החדש בכביש 1, מכיוון ירושלים לתל אביב, שיחליף את הסיבוב המסוכן במוצא. חלקו השני של הגשר, מכיוון ת"א לי-ם, יפתח בעוד כחצי שנה (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגשר החדש במוצא לצד "סיבוב המוות" (מתוך דף הפייסבוק שר התחבורה )

הגיע הזמן: בשעות הצהריים (שני) יחנוך שר התחבורה ישראל כץ את הגשר החדש בכביש 1, מכיוון ירושלים לתל אביב, גשר שיחליף את הסיבוב המסוכן במוצא, המוכר לכל נהג שחלף בכביש. יצוין כי חלקו השני של הגשר, מכיוון תל אביב לירושלים, יפתח בעוד כחצי שנה.

מהמשטרה נמסר כי "היום יחול שינוי משמעותי בנסיעה מירושלים למרכז על כביש 1 כאשר יחנך הגשר החדש בסמוך למוצא ובכך תבוטל הפניה החדה. בעוד כחצי שנה יפתח הנתיב המקביל לכיוון ירושלים. נהיגה זהירה ובטוחה"

שר התחבורה ישראל כץ כתב הבוקר בדף הפייסבוק: "מתנה לירושלים לכבוד 'יום ירושלים'. היום אחנוך את פתיחת גשר מוצא החדש מכיוון ירושלים לת"א (חלקו השני של הגשר יפתח בעוד כחצי שנה). הגשר יחליף ויבטל את הסיבוב המסוכן הידוע בכינויו כ"סיבוב המוות", ויחזק את הקשר בין עיר הבירה לכלל חלקי המדינה. הכביש כולו יפתח לתנועה מלאה עד למחצית השנה הבאה".

רונן גינזבורג, מנכ"ל חברת דניה סיבוס: גשר מוצא הינו אחד מהפרויקטים המשמעותיים ביותר ש'דניה סיבוס' ביצעה בתחום תשתיות התחבורה בישראל, וזו גאווה גדולה לראותו בנוי במלוא תפארתו. לאורך התהליך, התמודדנו עם מגוון אתגרים הנדסיים שדרשו מתן פתרונות הנדסיים מסובכים ביותר. הודות לניסיון הרב ולאמצעים הטכנולוגיים המתקדמים שיש ברשותנו, עמדנו בלוחות הזמנים ובדרישות המחמירות של נתיבי ישראל, והבאנו לביצועו והשלמתו המוצלח של הפרויקט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר