טרגדיה באשדוד

האבא: "נזכרתי אחרי שלוש שעות, רצתי לאוטו והוצאתי אותו"

האב החרדי ששכח את בנו הפעוט ברכב ונזכר רק לאחר שעות כאשר כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותו, משחזר: "שכחתי אותו באוטו ונזכרתי אחרי שלוש שעות, רצתי לאוטו והוצאתי אותו" (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

אביו של הפעוט החרדי בן השנה וחצי שנפטר בצהריים (שני) לאחר שנשכח במשך שעות ברכב, שחזר את הרגעים בהם שכח את בנו הפעוט ונזכר רק לאחר שלוש שעות.

בתשאול ראשוני עם השוטרים סיפר האב האבל: "יצאתי בבוקר לקחת את הילדים לבתי הספר ולגנים והתינוק היה איתי. אחרי שחזרתי שכחתי אותו באוטו ונזכרתי אחרי שלוש שעות, ואז רצתי לאוטו והוצאתי אותו".

כזכור, כוחות הצלה הוזעקו לרחוב ב.צ. מילמן באשדוד לאחר שהתקבל דיווח על פעוט שנשכח ברכב ואיבד את ההכרה. לכוחות ההצלה לא נותר אלא לקבוע בצער את מותו של הפעוט.

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

בני מנלה מתנדב ביחידת האופנועים של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בילד כבן שנה ללא הכרה וללא דופק ונשימה. לפי דברי עוברי אורח הילד נשכח ברכב של בני המשפחה משעות הבוקר וכשאביו הגיע לקחתו הוא היה ללא רוח חיים. למרבה הצער לא הייתה אפשרות להציל את חייו לאחר איבוד נוזלים וכוויות עקב שהות ממושכת של הילד ברכב".

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל פתחה בחקירה בעקבות מקרה בו הושאר פעוט כבן שנה וחצי ברכב. לפני זמן קצר התקבל דיווח על הפעוט שחולץ מרכב ברחוב מילמן באשדוד לאחר שככל הנראה שהה בו מספר שעות. בשלב זה נעשים מאמצים רפואיים. כוחות משטרה במקום החלו בחקירת האירוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר