פאדיחה למשטרה

מפקד המחוז לא חיסל את החשוד, המשטרה טוענת שכן

יומיים לאחר שדוברות המשטרה פרסמה כי מפקד מחוז המרכז מוטי כהן חיסל את החשוד ברצח הכפול בשבוע שעבר בראשון לציון. כעת עולה כי החשוד הוא שירה בעצמו כשהבין כי נלכד (חדשות, משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
( Flash 90)

מבוכה למשטרה - הניצב לא חיסל את החשוד: יומיים לאחר שדוברות המשטרה פרסמה כי מפקד מחוז המרכז מוטי כהן חיסל את החשוד ברצח הכפול בשבוע שעבר בראשון לציון. כעת עולה כי החשוד ירה בעצמו כשהבין כי הוא נלכד על ידי השוטרים, וכי לא מפקד המחוז חיסל אותו.

בהודעה שפרסמה היום (שני) המחלקה לחקירת שוטרים במשרד המשפטים נכתב "הרינו לעדכן כי לאחר בדיקת חומר הראיות ולאחר בחינת ממצאים ראשוניים של הבדיקה פתולוגית הגיעה מח"ש לכלל מסקנה כי הקליע שפגע בראשו של יאן גבריאלוב בראשון לציון בסוף השבוע וגרם למותו נורה מנשקו של המנוח עצמו ולא מנשקם של השוטרים שניסו לעוצרו. על פי החשד בעת שהרגיש שכוחות המשטרה עלו על עקבותיו וכשהבין שלא יוכל להימלט עוד, החליט המנוח לשים קץ לחייו".

על פי מח"ש, בדיקת הגופה במכון הפתולוגי מצאה בגופתו רק כדור אחד, בראשו, כלומר - כל שאר הכדורים שנורו בזירה לא פגעו בגבריאלוב.

כזכור, מיד לאחר מותו של החשוד במוצאי השבת, פרסמה המשטרה הודעה בה נכתב כי החשוד ניסה לירות לעברם וכי מפקד המחוז ירה לעברו וחיסל אותו מאחר וחשש לחייו. אלא שכאמור גרסת המשטרה לא מתיישבת עם הראיות בשטח.

מבדיקת "כיכר השבת" עולה כי נכון לשעת כתיבת השורות, באתר הרשמי של משטרת ישראל עדיין מופיעה גרסת המשטרה שהוכחשה על ידי מח"ש, שם נכתב כי האקדח היה בעת מעצור שמנע מהחשוד לירות על השוטרים, זאת כאמור בניגוד לעובדה כי החשוד ירה בעצמו.

באתר המשטרה נכתב "כאשר הגיע החשוד בנסיעה פרועה לרחוב חורי בלוד, רחוב צר ובו בתי מגורים וילדים משחקים לאורכו, הוחלט לעצור את רכבו של החשוד במהלך נסיעתו. רכב משטרה ניגח את רכבו והביא לעצירתו. בשל הנחת היסוד, שהתבררה כאמיתית, כי מדובר בעבריין חמוש ומסוכן לציבור, בוצע לעברו ירי מדויק שפגע בו ונטרל אותו. ברשות החשוד נתפס אקדח טעון, שבו היה מעצור בעת ניסיון ירי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר