ארה"ב באזהרה חריגה מטרור במערב אירופה

מחלקת המדינה של ארצות הברית מוציאה אזהרת מסע חריגה לאירופה ומתריעה מביקור ביבשת: "המתקפות עשויות להתרחש באירועים גדולים, אתרי תיירות, מסעדות, מרכזי מסחר ובתחבורה הציבורית" (חדשות)

(צילום: שאטרסטוק)

אזהרה חריגה: מחלקת המדינה (משרד החוץ) של ארצות הברית מוציאה הערב (שלישי) אזהרת מסע חריגה לאירופה, ובהודעה שפרסמה הערב מתריעה מביקור ביבשת.

בהודעה נכתב "אנו מזהירים מפני מתקפות טרור אפשריות ברחבי אירופה. המתקפות עשויות להתרחש באירועים גדולים, אתרי תיירות, מסעדות, מרכזי מסחר ובתחבורה הציבורית. אזהרת המסע בתוקף עד 31 באוגוסט 2016".

האזהרה האמריקנית מגיעה שבוע וחצי בלבד לפני פתיחת משחקי אליפות אירופה בכדורגל, ולאחר שארגון הטרור דאע"ש הודיע כי ינסה לפגוע במגרשי הכדורגל העמוסים במהלך ימי התחרות.

בסוף השבוע התבטא ראש הסוכנות לביטחון פנים בגרמניה, האנס-ג'ורג' מאסן, ואמר כי מחבלי דאע"ש "מגבשים מאמצים" לקראת משחקי היורו בקיץ הקרוב, אך לדבריו, "עדיין אין כל ראיות קונקרטיות לכך שהארגון אכן מתכנן מתקפת טרור בטורניר הכדורגל האירופי".

גם בכירים במודיעין הצרפתי הצטרפו לחששות וצוטטו כמי שאומרים כי "אנחנו יודעים שדאעש סימנו את האליפות האירופית כמטרה. אף שאין כל ראיה ממשית בשלב זה למתקפת טרור עתידית, יש לא מעט קולות רקע ומספר מוגבר של אינדיקציות" שדאעש, אל-קאעידה או ג'בהת א-נוסרה רוצים להוציא לפועל פיגועים נגד מטרות מערביות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר