עוד כישלון בבירה

החרדים נמנעו והתקציב לחילול שבת בירושלים אושר

הנציגים החרדים בירושלים נמנעו והתקציב להסכם ההתקשרות על חברת 'הורה' המחלל שבת אושר. צביקה כהן, שלפני חודש נלחם נגד ההעברה, הסביר: "חכם שלום כהן הורה לנו להימנע" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
חברי המועצה החרדים (צילום: אתר עיריית ירושלים)

מועצת עיריית ירושלים אישרה הערב (שלישי) הסכם התקשרות עם חברת 'הורה' המחללת שבת, זאת לאחר שהנציגים החרדים בעירייה נמנעו ובחרו שלא להצביע נגד ההעברה.

בישיבת מועצת העיר הקודמת, לפני כחודש, סגן ראש העיר צביקה כהן התנגד וביקש להסיר את הנושא מסדר היום, של המועצה. ואכן ראש העיר ניר ברקת נכנע והוריד את הנושא מסדר היום. אך הערב ברקת העלה את הנושא לסדר היום והנציגים החרדים נמנעו ובחרו שלא להצביע נגד. כתוצאה מכך, הסכם ההתקשרות עם החברה אושר. הסכם הכולל תקציבים.

סגן ראש העיר צביקה כהן הסביר ל"כיכר השבת" כי "כל סיעה חתומה על סטטוס קוו וזה חלק מההסכמים. הסיעה נמנעה לאחר הוראה של נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן".

סגן ראש העיר יצחק פינדרוס שגם הוא נמנע הסביר ל"כיכר השבת"כי למען האחדות של חברי מועצת העיר בנושא מלחמת השבת הסיעה נמנעה. גורם בסיעה הסביר: "בש"ס קיבלו החלטה שנמנעים, החלטנו ללכת יד אחת ולא לצאת למחלוקת בנושאי השבת".

סגן ראש העיר חיים אפשטיין מסר כי הוא נמנע יחד עם כל הנציגים החרדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר