המאבק בחיפה

הקהילות החסידיות מחזקות את דרישת 'דגל'

נציגי הקהילות החסידיות בחיפה יוזמים פניה לראש העיר יונה יהב ומבהירים כי הם תומכים במאבק האיתנים של דגל התורה להכנסת חבר המועצה מיכי אלפר כסגן ראש העיר "לא תומכים בהפרת ההסכם הקואליציוני" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אלפר ויהב (צילום: כיכר השבת)

בסיעת דגל התורה המקומית בחיפה מקווים לקבל בקרוב חיזוק מצד קהילות חסידיות בעיר שיצטרפו למאבק למען קיום הסכם הרוטציה ומינויו של חבר המועצה מטעם דגל התורה מיכי אלפר לתפקיד סגן ראש העיר זאת בניגוד לעמדת ראש העיר יונה יהב.

עוד בנושא:

בימים האחרונים יוזמים ראשי קהילות חסידיות בעיר שליחת מכתב ליהב בו הם מעוניינים להדגיש כי הם תומכים באופן חד משמעי במתן התפקיד לנציג דגל התורה מיכי אלפר.

בטיוטת המכתב שכבר מופצת בין גבאי הקהילות במטרה שיחתמו, פונים נציגי הקהילות ליהב וכותבים: "ידיעות מטעות שפורסמו כביכול אנו תומכים בהפרה זו (אי מינויו של אלפר לתפקיד סגן ראש העיר). אין לנו חלק בהם והן פורסמו בניגוד לרצוננו".

בהמשך מציינים כי "אנו סמוכים ובטוחים כי תמנה את הרב אלפר לתפקיד סגן ראש העיר כמתחייב מההסכם הקואליציוני".

ראשי הקהילות מסיימים את מכתבם ומדגישים ליהב כי "בכך תביע את תמיכתך בהתפתחות הקהילות והמוסדות תוך יחס ותמיכה בצרכיו של הציבור החרדי".

יצויין כי על המכתב המתוכנן לא צפויים לחתום ראשי קהילות גור וסערט ויז'ניץ שהן החצרות החסידיות המשפיעות והגדולות בעיר ולפיכך לדברי גורמים פוליטיים משמעותו אינה רבה במיוחד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר