תאונה לילית קשה בצומת גמזו

בחזור משמחה משפחתית: פעוט חרדי נפצע באורח אנוש

משפחה חרדית בבגדים חגיגיים, שחזרה הלילה משמחה משפחתית, נקלעה לתאונה קשה בצומת גמזו, בה נפצע פעוט כבן שנתיים באורח אנוש. שבעה נוספים נפצעו באורח בינוני וקל (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת התאונה, הלילה (צילום וידאו: סגוונת הידיעות חדשות 24; תמונה: קבוצת מדברים תקשורת)

לאחר חצות הלילה (רביעי) משפחה חרדית שחזרה ככל הנראה משמחה משפחתית, נקלעה לתאונה קשה בסמוך לצומת גמזו, בין כביש 443 לכביש 444, בה נפצעו פעוט באורח אנוש, שניים באורח בינוני וחמישה באורח קל.

בתאונה היו מעורבים שני כלי רכב, באחד מהם היה ילד כבן שנתיים ללא הכרה וללא דופק ונשימה. כוחות ההצלה שהוזעקו לזירה פתחו בפעולות החייאה מצילות חיים, והוא פונה במצב אנוש לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה.

בתאונה נפצעו שתי נשים, ארבעה גברים ותינוק נוסף במצב קל עד בינוני. צעירה בת 24 פונתה במצב בינוני עם חבלת ראש, גבר בן 30 פונה במצב בינוני עם חבלת בטן וחזה, וארבעה פצועים נוספים במצב קל.

כל הפצועים, היו לבושים בבגדים חגיגיים מה שמלמד כי עשו את דרכם חזרה משמחה משפחתית. הפצועים פונו לבתי החולים אסף הרופא בצריפן ושיבא בתל השומר.

מבית החולים 'אסף הרופא' נמסר הבוקר באשר למצבם הרפואי של בני המשפחה שנפצעו בתאונה כי מצבו של הילד עדיין אנוש, תינוק נוסף במצב בינוני ויציב, האמא במצב בינוני ויציב, ודודה - אחות של האמא, גם היא במצב בינוני ויציב.

דניאל בן דוד מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בתאונה קשה עם מעורבות שני כלי רכב. באחד מכלי הרכב היה ילד כבן שנתיים ללא הכרה וללא דופק ונשימה. ותינוק נוסף בהכרה. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו טיפול רפואי ראשוני לנפגעים שנפצעו באורח בינוני וקל וביצענו פעולות החייאה על הילד שהיה ללא הכרה ובמצב אנוש".

נתן מירב מתנדב באיחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה סיפר: "הייתי בדרכי חזרה משמחה משפחתית במודיעין עילית ונתקלתי בזירת תאונה קשה עם מעורבות שני כלי רכב. יצאתי לסייע לנפגעים ומצאתי את הילד בכסא הבטיחות מחוץ לרכב כשהוא ללא הכרה וללא דופק ונשימה. התחלתי בביצוע פעולות החייאה תוך כדי שביקשתי ממוקד איחוד הצלה להזניק סיוע של מתנדבים נוספים שהגיעו לזירה וסייעו לי אף להעניק סיוע רפואי ראשוני לשתי נשים וארבעה גברים בתוכם תינוק נוסף שהיו בהכרה מלאה וסבלו מפציעות וחבלות".

(צילום: קבוצת מדברים תקשורת)
(צילם: קבוצת מדברים תקשורת)
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר