פיגוע טרור?

נקלטו אותות ראשוניים מהקופסה השחורה של המטוס שנעלם

התפתחות בחיפושים אחר המטוס המצרי שהתרסק בים התיכון. דיווח מכלי שיט צרפתי שקלט אותות מאחת הקופסאות השחורות של המטוס שנעלם לפני כשבועיים כשעליו ששים ושישה נוסעים (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
המטוס נעלם (צילום: Shutterstock)

דיווח שמגיע היום (רביעי) מכלי שיט צרפתי לרשויות במדינה מגלה, כי נקלטו על ידו אותות מהקופסה השחורה של מטוס EgyptAir שהתרסק לים התיכון לפני כשבועיים, לאחר שהמריא מפריז בדרכו לקהיר. על פי הדיווח, הספינה La Place קלטה את האות מקרקעית הים.

טיסה MS 804 של חברת התעופה המצרית המריאה מפריז ב-19 במאי כשעל סיפונה 66 נוסעים ואנשי צוות. הקשר עם המטוס אבד מעל הים התיכון ובמהלך החיפושים אחריו נמצאו חלקי ציוד, שברים וגופות, אבל טרם אותרה הקופסה השחורה שעשויה לשים סוף לתעלומת ההתרסקות.

בזמן שחלף סיפקה התקשורת המצרית כמה גרסאות בנוגע לאירועים שהובילו להתרסקות המדוברת. בין השאר, דווח על שריפה שפרצה על סיפון המטוס ונשמעו עוד תיאוריות שהותירו פתוחה את השאלה אם זהו פיגוע טרור או לא.

ועדת החקירה המצרית עוד לא אימצה גרסה רשמית לנסיבות ההתרסקות וגם חלקי גופות ושברי מטוס שנמצאו עוד לא סיפקו תשובה חד משמעית. כעת מקווים במצרים שמציאת הקופסה השחורה וניתוח הנתונים ממנה, שצפויים להימשך כמה ימים, יספקו את התשובות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר