דרעי לשרה הבריטית: "לא להתערב בחינוך החרדי"

שר הפנים אריה דרעי נפגש עם השרה הבריטית לשלטון מקומי וקהילות לונדון הברונית ווילאמס, שוחח עמה בנושאי החינוך החרדי בלונדון וביקש למנוע התערבות בתכני החינוך החרדי (חדשות,חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(Yonatan Sindel/Flash90)

שר הפנים אריה דרעי נפגש הצהריים (חמישי) עם השרה הבריטית לשלטון מקומי וקהילות לונדון הברונית ווילאמס ושוחח עמה בנושאי החינוך החרדי בלונדון.

בלשכת דרעי מספרים כי "הפגישה עסקה בקשר ההדוק בין הממשל הבריטי לישראל, והשרה סיפרה על הטיפול המסור של הממשלה הבריטית בתופעות אנטישמיות ואנטי-ישראליות הקיימות בממלכה. כמו כן, שיבחה השרה את פרויקט המאגר הביומטרי שישראל מקדמת, אשר לדעתה מביא תועלת רבה".

דרעי העלה בפני השרה את מצוקת קהילות חרדיות בלונדון, אשר משרד החינוך הבריטי כופה על ממוסדות החינוך שלהן שינויים בתכניות הלימודים ושילוב תכנים חדשים הנוגדים את רוח הקהילה – דרישות אשר עלולות להביא עד לסגירת המוסדות.

דרעי הסביר את העניין האידאולוגי של הקהילות החרדיות בשמירת תכנית הלימודים הקיימת, וכי בדרך של כפיה לא ניתן יהיה להשיג דבר. "כך אנו נוהגים בארץ. מי שרוצה ללמוד לימודי מקצוע יכול אבל לא כופים על איש. חשוב לאפשר לכל קהילה להמשיך ולחנך את בניה כפי המסורת הנהוגה בידם".

בלשכה מספרים כי השרה אמרה: "אני מאמינה בחופש דת, שרת החינוך הבריטית מודעת לנושא ותעשה ככל שביכולתה לאפשר למוסדות אלו ללמד את תכניות הלימוד שלהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר