פרשת ראש הכולל

ב'קהילת המתמידים' מבהירים: ראש הכולל העוקץ - לא משלנו

פרשת העוקץ שנחשפה ב"כיכר השבת" ממשיכה להכות גלים. גורמים ב'קהילת המתמידים' מבהירים: ראש הכולל העוקץ כלל אינו שייך כיום לקהילתינו, הוא שייך לקבוצה שפרשה מהקהילה (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (Olivier Fitoussi /Flash90)

חשיפת "כיכר השבת" אמש (רביעי) על ראש הכולל שעקץ אברכים ואנשי עסקים חרדים רבים בכך שלווה מהם כספים תוך שהתחזה למשקיע ולבסוף ברח לחו"ל כשהוא משאיר חובות של מיליוני שקלים, גרמה לסערה במגזר החרדי ובעיקר בקרב תושבי ירושלים - הצ'אלמער'ס - שהחשוד מזוהה עימם.

קראו גם:

היום יוצאים ב"קהילת המתמידים" בגינוי חריף ומבהירים כי החשוד כבר אינו נמנה מזה כחמש שנים על בני קהילתם וכי הוא קשור לקהילת 'המורדים'. "אביו זצ"ל אכן כיהן כמשגיח וכדמות רוחנית במשך שנים רבות, אך בחר לפרוש ממנה במהלך התקופה בה היה ניסיון לערער על הנהגת 'קהילת המתמידים', ובעקבותיו גם בנו פרש עימו ועבר לנהל ישיבה מוכרת בעיר ביתר עילית" אמרו הגורמים.

"אין לנו כל קשר עימו והוא לא מזוהה איתנו בשום צורה ואופן", מבהירים ב'קהילת המתמידים', "כל אחד יכול לבדוק ולהיווכח כי הוא כבר כמה שנים לא מופיע אצלינו באלפון הפנימי של קהילתנו. חבל לתלות את סירחונו בקהילה חשובה ואיכותית כשלנו, שנוהגת על פי כל כללי ההלכה והדרך ארץ ומגנה בתוקף כל מעשה שחיתות והתנהגות שלא על פי דרך ההלכה והחוק".

הגורמים הבכירים בקהילה מדגישים, כי הזיהוי הישן, מהעבר, עם החשוד, גורם עוול גדול להם ולשמה הטוב של הקהילה: "מדובר באדם שפרש מאיתנו ואנחנו לא רוצים כל קשר עמו. את מעשיו הוא עשה במסגרת תפקידיו באותה ישיבה אליה אין כל קשר אלינו והיא אף מזוהה עם אלו שפעלו כבר מזמן בניגוד לרוח הקהילה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר