צפו בתיעוד

מרגש: מסיבת יום הולדת בהפתעה לקבצנית מרבי עקיבא

כל יום היא ניצבת במקום הקבוע במרכז בני ברק ומקוששת שקל לשקל עבור הטיפולים הרפואיים. השבוע היא חגגה יום הולדת, צלם ואיש עסקים ארגנו לה מסיבת הפתעה מרגשת. צפו בתיעוד (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מסיבת יום ההולדת (צילום: דוד זר)

אין כמעט תושב בעיר התורה והחסידות שאינו מכיר את הקבצנית האלמונית הניצבת מידי יום שעות רבות, בקור ובחום בגשם ובשרב, ואוספת כסף לצורך טיפולים רפואיים שהינה עוברת.

כל יום היא ניצבת במקום הקבוע ברחוב רבי עקיבא, ומקוששת שקל לשקל, אגורה לאגורה למען המטרה - הישרדות. להמשיך לחיות.

השבוע החליטו אמן הצילום דוד זר וחבריו מנהלי חנות ניו מענטש, לידה עומדת האישה, להפתיע אותה לכבוד יום הולדתה. חברי הקבוצה אספו סכום כסף נכבד, קנו עוגה מיוחדת וחגגו יחד איתה את היום המיוחד.

בפוסט שפירסם הצלם דוד זר בפייסבוק, הוא כתב: "כל יום כל היום היא יושבת ברבי עקיבא, אוספת שקל ועוד שקל בגשם בשמש וכל זה לטיפולים רפואיים. חשבנו איך אפשר לשמח אישה כזאת, עד שנודע לנו שיש לה יומולדת".

חלק מהמשתתפים (צילום: דוד זר)
מזל טוב! (צילום: דוד זר)

"אין לה מי שיחגוג איתה, אז תוך דקות אירגנו עוגת יומולדת, שתיה, בלונים וגם מעטפה קטנה - רק לעשות לה טוב. היה שווה לראות את הדמעות מהתרגשות".

מתנדב נוסף מספר ל"כיכר השבת": "לפעמים נדמה לנו שיש אנשים אלמונים, שקופים. אף אחד לא שם לב אליהם, לא דואג להם, לאיש לא אכפת אם הם נמצאים או לא. חשוב היה לנו להראות שכל אחד ואחת חשובים בעולמו של הקדוש ברוך הוא ללא הבדל. כל בריה יש לה תפקיד ושליחות ואנחנו שמחים שגרמנו לה לרגעים קטנים של אושר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר