חדשות האוכל

טרה נערכת לשבועות: יותר בריא, יותר טעים - למהדרין

מחלבת טרה נערכת לקראת חג השבועות ומציעה לצרכני המהדרין מגוון רחב ואיכותי של מוצרי חלב בריאים יותר וטעימים יותר לסעודת החג (חדשות האוכל)

(צילום: shutterstock)

מחלבת טרה נערכת לקראת חג השבועות ומציעה לצרכני המהדרין מגוון רחב ואיכותי של מוצרי חלב בריאים יותר וטעימים יותר לסעודת החג.

כל מוצרי החלב של טרה, מיוצרים ללא חומרים משמרים בזכות הטכנולוגיות המתקדמות שמיושמות במפעל ומאפשרות שמירה על תנאי סטריליזציה ואיכות מהמתקדמים בעולם.

מחלבת טרה מפתחת ומייצרת מוצרים ייחודיים עם טעם מצוין ועם ערכים תזונתיים טובים יותר כדי לאפשר לצרכנים הנאה מקסימלית מהיתרונות של מוצרי החלב. בין המוצרים: גבינה צהובה נעם – ללא חומרים משמרים ומ-100% רכיבים טבעיים שוקו מוו – משקה השוקו - ללא תוספת סוכר וללא ממתיקים מלאכותיים ומכיל כמות גדולה של סידן, מעדני מוו – סדרת מעדנים בטעמים אהובים על ילדים עם יותר סידן, פחות תוספת סוכר וטעם מוושלם והגבינה הלבנה היחידה מ100% רכיבים טבעיים ובטעם נפלא.

השילוב המושלם בין ערכים תזונתיים משופרים לבין הטעמים המצוינים של מוצרי טרה, הופך אותם לבחירה היומיומית הטבעית של הורים הדואגים למשפחתם ומעוניינים להעניק לה יותר טעם ויותר בריאות.

המוצרים המעולים של מחלבת טרה זוכים לביקוש שיא בערב החג. בין המוצרים המבוקשים ביותר בולטת גבינת טוב טעם מ-100% רכיבים טבעיים המהווה את ליבת ההכנה של מאכלי החלב של חג השבועות. היא נוחה לעבודה, ומשדרגת פלאים כל מנה חלבית. כל מוצרי טרה בכשרות בד"ץ אגודת ישראל בהשגחה משעת החליבה.

במחלבת טרה נערכים לפריסה מוגברת של המוצרים בנקודות המכירה וברשתות השיווק כדי לענות על הביקוש הרב למוצרי המחלבה בתקופה חג השבועות. הצרכנים מוזמנים ליהנות ממבצעים ומהטבות ייחודיות בנקודות המכירה השונות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר