הרבו בתפילות

אב התינוק הפצוע: "רק אחדות תציל את בני"

"רק האחדות בעם ישראל תציל את המצב של בני, המשיכו להתפלל" מבקש הרב מיכאל עמנואל, שבנו הפעוט נפצע בתאונה קשה בכביש 443 בשבוע שעבר: "שמעתי שרבים קיבלו קבלות לרפואתו" (ארץ)

יוסי גרברצ'יק | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

הרב מיכאל עמנואל, אביו של התינוק שנפצע בשבוע שעבר (רביעי) בתאונה קשה בסמוך לצומת גמזו, קורא בשיחה עם "כיכר השבת" לציבור להמשיך להתפלל על בנו חי משה נתנאל בן אסתר ומודה על התפילות והקבלות לרפואתו בימים האחרונים.

"רק האחדות בעם ישראל תציל את המצב של בני, המשיכו להתפלל" אומר האב, "ימים לא פשוטים עוברים עלינו, אנחנו עם המון ציפייה ותפילות, יחד עם כל עם ישראל, בשביל שהבן שלי יבריא ויצא מכלל סכנה".

"אין לי עניין בפרסום", אומר הרב עמנואל, "המטרה שלי היא אחת - להודות לבורא עולם על הנס הגדול והמופלא שעשה איתנו, דבר שני להודות לכל עם ישראל בכל העולם כולו על כל מה שהם עשו ועושים בשבילנו. אנחנו יודעים ואנחנו שומעים את כל מה שעם ישראל עושה בשבילנו".

(צילום וידאו: סוכנות הידיעות חדשות 24)

"שמענו שרבים קיבלו על עצמם לקבל את כניסת השבת 10 דקות קודם לרפואת בני, אנחנו יודעים על אנשים שמקבלים עליהם מצוות. אנחנו מעריכים את זה מאוד".

"אנחנו עדיין צריכים את ישועת השם, אנחנו צריכים שעם ישראל ימשיך להתחזק ולהתפלל ובעיקר להתחזק באחדות, שעם ישראל כולו יהיה באחדות, בלי הבדל של עדות... לא ספרדי ולא אשכנזי, כולם באחדות אחת, איש אחד בלב אחד".

"מצבו של הילד ברוך ה' יציב", מוסיף האב, "אנחנו ממשיכים להתפלל ומחכים לישועת ה'. הרופאים אומרים שזה תלוי בתפילות של עם ישראל".

לסיום אומר הרב מיכאל עמנואל: "אני מודה לאתר החרדי כיכר השבת, אתם שופר שדרכו אפשר להעביר מסר לכל עם ישראל. בעזרת ה' שנתבשר כבר בשורות טובות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר