"זו התנהגות עבריינית ופושעת"

התיעוד נחשף: כך חולצה ההודאה של תלמיד הישיבה החשוד

תיעוד חדש שנחשף הלילה מציג - לטענת בני משפחתו של תלמיד הישיבה ינון הורביץ החשוד בפגיעה בילדים - את הדרך בה הוצאה ממנו ההודאה. אביו קורא להעמיד לדין את בכירי "השומרים" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: מצלמות אבטחה, ynet)

פרשת מעצרו של הצעיר י.ה. החשוד במעשי התעללות בקטינים בבני ברק, מסעירה בימים האחרונים את עיר התורה והחסידות, כאשר בקרב תושבי השכונה שוררת דאגה רבה באשר לגורלם של הילדים שנפגעו חלילה על פי חשד המשטרה.

הסרטון שהופץ ברשתות החברתיות בו נראה הצעיר מודה בעבירות המיוחסות לו, הגביר את הבהלה, זאת בשל החשש כי מדובר בעובדה מוגמרת שאין עליה עוררין. בשעות הבוקר (ראשון) הובאה לראשונה ב"כיכר השבת" טענת עו"ד ששי גז, פרקליטו, לפיה מרשו חף מפשע וההודאה הוצאה ממנו תחת כפייה, לחצים ואיומים.

הלילה, נחשפים ב-ynet סרטונים בהם נראים עסקנים הקשורים לארגון השומרים (הפועל בשיתוף פעולה עם המשטרה) כשהם מסתובבים באזור הבניין בו התגורר החשוד, כשמיד לאחר מכן מגיעה קבוצת צעירים יחד עם מי שמתוארים כ"גברתנים" ומוציאים את הצעיר מביתו. לטענת המשפחה, בכדי להכריח אותו להודות במעשים.

לדברי בני המשפחה, מדובר ב"התנהגות עבריינית ופושעת של מי ששמו עצמם להיות שוטרים מטעם עצמם בציבור החרדי. מה זה פה, המערב הפרוע? אין דין ואין דיין? כל אחד פועל לעצמו, כל דאלים גבר. זו פשוט בריונות לשמה תוך עבירה על החוק והוצאת הודאה מאדם חף מפשע בשימוש בכפייה ואיומים. היכן נשמע כדבר הזה? אנחנו מצפים מהמשטרה שתחקור את הפשע הזה שבריונים מגיעים ומתנהגים כמו מאפיה סיציליאנית ומוציאים הודאות כשהם מתחזים לשוטרים ולאנשי החוק" אמר קרוב למשפחת החשוד.

א.ה., אביו של הנער, אמר הערב בשיחה ל"כיכר השבת": "הבן שלי נחטף מהבית באיומים על ידי 2 עבריינים שנראו מפחידים. פרצו לדירה, הבת שלי בת 15 ברחה מהבית והזעיקה אותי להגיע, רואים במצלמות הבניין כי בני נפל קורבן להתעללות אכזרית של עשרות בריונים של 'השומרים'".

לדבריו, מדובר ב"אנשים שנטלו את החוק לידם ומטילים אימה ופחד על כל המגזר החרדי בבני ברק. שפיכות דמים שאין עליה מחילה וסליחה. הבן שלי עצור באבו כביר, הוא נמצא בטראומה קשה ומצבו קשה ביותר... "השומרים" התעללו בו וצילמו אותו תוך שהוא מודה בעבירות המיוחסות שלו. זו התעללות אכזרית וקשה ביותר. אנו נמצה איתם את הדין, בין משתתפי הלינץ נראים עסקנים ידועים בארגון".

"יש לנו עדים ועדויות, ואני מקווה שהמשטרה תשים את ידה על הבריונים ותעצור את כולם על סחיטה באיומים, תקיפה, ביזיונות ואלימות גופנית" אומר האב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר