פרסום ראשון

המחוז החרדי פועל להעברת גננות למשרד החינוך

המחוז החרדי במשרד החינוך החל לפעול בימים האחרונים להעברת הגננות החרדיות בבני ברק משליטת העירייה לשליטת משרד החינוך והמחוז החרדי. ממה חוששים גורמים חרדים? כל הפרטים (חדשות)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

פרסום ראשון: המחוז החרדי במשרד החינוך החל לפעול בימים האחרונים להעברת הגננות החרדיות בבני ברק משליטת העירייה לשליטת משרד החינוך והמחוז החרדי. פעולת ההעברה נועדה על מנת לאפשר לגננות לעבור למצב בו הן מועסקות ישירות על ידי משרד החינוך.

היום (ראשון) קיימה הנהלת המחוז החרדי כנס מיוחד אליו הוזמנו הגננות מהעיר בני ברק ובו הציע להן משרד החינוך לעבור ממצב של העסקה מול עיריית בני ברק להעסקה מול משרד החינוך. המהלך בוצע לאחר שבית משפט העליון פסק לפני מספר שבועות כי משרד החינוך חייב לבדוק את רצון הגננות ולברר אם הן מעדיפות העסקה ישירה על ידי משרד החינוך.

במכתב שנשלח בימים האחרונים לגננות העירוניות בבני ברק על ידי המחוז החרדי, נכתב כי "במסגרת הליך המתקיים בבית משפט העליון בשאלת מעמדם של גני הילדים בעיריית בני ברק, קבע בית המשפט כי על משרד החינוך לבדוק את עמדת הגננות ואת רצונן לעבור לעבור מהעסקה על ידי העירייה להעסקה על ידי משרד החינוך, עיריית בני ברק הסכימה לקיום בדיקה זו".

"הגננות המועסקות על ידי משרד החינוך הינן עובדות מדינה, עם המעבר להעסקה על ידי משרד החינוך לא תהיה כל פגיעה באורח החיים וככלל זכויותיך ישמרו", נכתב.

העברת גננות חרדיות מהעסקה על ידי העיריות להעסקה ישירה על ידי משרד החינוך תפתור למעשה את העוול המתמשך שחוות הגננות החרדיות בעשרות השנים האחרונות ותפסיק את עושק הגננות.

גורמים חרדים חוששים כי העסקה ישירה תחייב להכניס תכנים בעייתיים לגנים החרדים, זאת למרות שמשרד החינוך מתחייב שלא להתערב בנעשה בגנים ולא לשנות את אורח החיים. למרות זאת, יתכן כי גורמים חרדים ילחצו על הגננות על מנת שלא יעברו להעסקה ישירה מול משרד החינוך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר