סערת סרטוני החשוד

ראשי 'השומרים' מגיבים: "לא פעלנו באלימות; יש תלונות נגדו"

סרטוני המעצר וההודאה של י.ה. החשוד בתקיפת קטינים בבני ברק חוללו סערה. כעת, ראשי ארגון "השומרים" משיבים אש, טוענים כי הם לא פעלו באלימות אך מודים במספר טעויות (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
רגעי המעצר (צילום: מצלמות האבטחה)

בארגון 'השומרים' דוחים הבוקר (שני) מכל וכל את ההאשמות כלפיהם ומביעים כעס על הניסיונות למסע הדה לגטימזציה שנעשית כנגדם, לטענתם על ידי בני משפחת הצעיר י.ה. שנעצר בחשד למעשי התעללות בקטינים, זאת בעקבות חשיפת הסרטון ממצלמות האבטחה המתעד את רגעי המעצר של הבחור בידי מתנדבי הארגון.

בארגון מבהירים כי כל הפעילות שלהם נעשית על פי חוק ובהתייעצות ובשיתוף פעולה עם גורמי אכיפת החוק. "ארגון השומרים מנוהל על פי חוק וזוקף לזכותו מאות מקרים בתמיכת רבנים והמשטרה שמנעו מקרים כאלו ואחרים", הם טוענים. "בארגון עדים לתשבחות מצד משפחות שקיבלו מענה ותמיכה על ידי הארגון וכן להכפשות מצד כל מיני פורעי חוק".

התיעוד נחשף: כך הצעיר נעצר והודה בתקיפת קטינים (צילום: מצלמות אבטחה, ynet)

באשר לעצם הסרטון שפורסם ב"כיכר השבת" אמש, הם אומרים כי "מי שעיין בסרטון רואה שאין שום אלימות כלפי הבחור שנעצר. ישנם גורמים שעושים הכל להכפיש את שמו הטוב של הארגון. היות והמקרה עדין בחקירת משטרה אנו מנועים מלהרחיב ולהגיב בענין. אנחנו בארגון השומרים נמשיך במלאכת הקודש תוך שמירה על דרך התורה".

גורם בכיר בארגון 'השומרים' שהואשם אמש על ידי בני המשפחה ותואר על ידם כ"ראש המאפייה" אומר הבוקר ל"כיכר השבת" כי בכוונתו להגיש תביעת דיבה נגד אלו הטוענים זאת. "לא ייתכן שכשבציבור החרדי טאטאו פרשות שכאלו מתחת השולחן התקשורת הכללית יצאה במתקפה כנגד הציבור החרדי ואילו כיום כשאנחנו, גוף מוכר על ידי הרבנים והמשטרה, קמים ומטפלים ברגישות ובנחישות בתופעות הבעייתיות במטרה לפתור אותם אנחנו סופגים אש קללות ונאצות".

"בסרטון לא רואים שום אלימות ועל פי המידע שיש לנו קיימות תלונות נגד הבחור. יש כאלו החושבים שניתן להפוך את התמונה ולהוציא אותנו, שבאנו לסייע לקטינים שנפגעו, כרשעים ואכזרים. שיבושם להם. אנחנו בטוחים שבית המשפט יברר את העובדות לאשורם ולא ייתן לעבריינים להימלט תחת ידיהם בחסות ההכפשות וההשמצות".

עם זאת, הבכיר מודה שהיו טעויות בטיפול בפרשה. לדבריו בבירור פנימי שעשו בנוגע לגבי הפצת הסרטון בו נראה ה. מודה במעשים, בוצעה כבר הפקת לקחים. "אנחנו יודעים מי הוציא לרשתות החברתיות את הסרטון והעפנו אותו מהארגון. נטפל בזה במלוא החומרה", הוא מבטיח.

פרקליטו של הצעיר, עו"ד ששי גז, אמר אמש בראיון בלעדי ל"כיכר השבת" כי "אני נחשפתי לחומר החקירה ואני חייב לומר שאנחנו בטוחים בחפותו של הצעיר". לדבריו: "כל מי שרואה את הסירטון מבין שהדברים שהוא אומר שם הוצאו ממנו בכוח ובאיומים ולכן אנחנו מקווים שישוחרר כבר מחר".

עו"ד ששי גז מוסיף ואומר כי "הצעיר כופר בכל האישומים. כפו אותו לומר דברים בניגוד לחוק. עשו זאת בכוח ובאיומים. הצעיר חף מפשע לחלוטין, הוא לא עשה שום דבר ואני סמוך ובטוח שבית המשפט ישחרר אותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר