שוחד ומרמה בבחינות

שוחררו העצורים מפרשת השחיתות בראשון לציון

בתום חקירה שנמשכה מאז שעות הבוקר, שחררה המשטרה בערבות כספית את שלושת החשודים בפרשת השחיתות בראשל"צ. גורם במשטרה: "החקירה תימשך בימים הקרובים" (חדשות, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אחד החשודים על רקע הבחינות לרבנות. אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה (צילומים: יעקב כהן, נתי שוחט - פלאש 90)

בתום חקירה שנמשכה מאז שעות הבוקר המוקדמות, שחררה המשטרה בערבות כספית את שלושת החשודים בפרשת השחיתות והחשדות למתן תעודת כושר לרבנות לבכיר בעיריית ראשון לציון המקורב לש"ס. בכיר במשטרה הדגיש כי השחרור לא מעיד על כלום וכי "החקירה תימשך בימים הקרובים".

כי שדווח מוקדם יותר ב"כיכר השבת", החקירה מתנהלת ביחידה הארצית של משטרת ישראל. החוקרים עיכבו הבוקר (שני) לחקירה בכיר לשעבר בעיריית ראשון לציון, המכהן כיום כחבר מועצת העיר, בכיר במחלקת בחינות והסמכה ברבנות הראשית וחשוד נוסף בגין חשד לביצוע עבירות שוחד ומרמה. מעורבים נוספים נחקרו בשבועות האחרונים, חלקם באזהרה.

במסגרת הפעילות, ערכו שוטרי היחידה הארצית חיפושים בבתיהם של חלק החשודים ובמשרדיהם, לרבות במחלקת הבחינות וההסמכה ברבנות הראשית. במשטרה מציינים כי החקירה בראשיתה ונמשכת.

מ'הרבנות הראשית' נמסר בתגובה כי "הרבנות הראשית לישראל מקפידה על נהלי עבודה תקינים בכל מחלקותיה וענפיה, לאורך כל השנים בניהול תקין וראוי.

"מרגע שנודע לרבנות על דבר החקירה, המתמקדת בשנת 2011 הודענו למשטרה שנשתף פעולה ככל שנידרש. אנו מאמינים ומקוים שיוסר החשש לביצוע מעשים לא תקינים על ידי הגורמים ברבנות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר