סערת הגזענות

עיתונאי 'חדשות 10' מתנערים מדברי הגזענות של רמי סדן

עיתונאי 'חדשות 10' מתנערים מדברי הגזענות שיוחסו ליו"ר חדשות 10 החדש רמי סדן. מתן חודרוב, מבכירי העיתונאים, הודיע לסגן שר האוצר איציק כהן כי הם מתנערים מההתבטאות האומללה (ברנז'ה)

ישי כהן | כיכר השבת |
אולפן 'חדשות 10'. ארכיון (צילום: משה שי - פלאש 90)

סערת הגזענות: עיתונאי 'חדשות 10' מתנערים הבוקר (שלישי) מדברי הגזענות שיוחסו ליו"ר חדשות 10 החדש רמי סדן, נגד תנועת ש"ס ואריה דרעי.

קרא עוד:

מתן חודרוב, מבכירי העיתונאים בחדשות 10, התקשר הבוקר לסגן שר האוצר ח"כ יצחק כהן והתנער בשם כל עובדי הערוץ מדבריו של סדן.

חודרוב סיפר לאחר השיחה: "טלפנתי לח"כ כהן מש"ס כדי להתנער בשם כל עיתונאי חדשות 10 מההתבטאות האומללה של סדן נגד מצביעי המפלגה. לגזענות, התנשאות ואליטיזם אין מקום אצלנו".

כפי שדווח מוקדם יותר ב"כיכר השבת", רמי סדן, יו"ר חדשות 10 החדש, התבטא בגזענות מבישה נגד המזרחיים ותנועת ש"ס והעומד בראש דרעי. ב'הארץ' דווח כי במהלך הישיבה בה הציג עצמו לתפקיד יו"ר חדשות 10 החדש, אמר סדן: "בואו נודה על האמת, אני כמוכם, באליטה, שונא את תנועת ש"ס ואת הגנב אריה דרעי".

סדן הוסיף ואמר כי "אבל אנחנו, כאליטה, צריכים לפרוץ את המעגלים של הערוץ, לפנות לקהל של ש"ס, למסעודה משדרות".

אחד הנוכחים בישיבה אמר ל'הארץ' כי "זה היה מקומם ומביך, נדף מהדברים ריח של אדנות, התנשאות וגזענות. הוא דיבר גם נגד דרעי אישית".

סדן, שמונה אמש לעמוד בתפקיד יו"ר חדשות 10, סירב להגיב לפניית 'הארץ'. בעברו, שימש כלוביסט ויחצ"ן, ושימש כיועץ קרוב של ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר