ביקור ביטחוני ראשון

ליברמן בפיקוד צפון: "לא מציע לבחון אותנו"

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, יצא לסיור ביטחוני ראשון בתפקידו החדש. ליברמן ביקר בפיקוד צפון והצהיר כי התוכניות הן לשמור על השקט והוסיף: "לא מציע שמישהו ינסה לבחון אותנו" (חדשות, צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, יצא הבוקר (שלישי) לסיור ביטחוני ראשון בתפקידו החדש. ליברמן ביקר בפיקוד צפון והצהיר כי התוכניות הן לשמור על השקט והוסיף: "לא מציע שמישהו ינסה לבחון אותנו".

ליברמן הגיע לביקור בפיקוד צפון יחד עם הרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט ואמר כי "אין לנו תכניות אחרות מעבר לשמירה על השקט". ליברמן הוסיף ואמר כי "אני מקווה שכולם מבינים זאת היטב, גם השכנים שלנו, ובכל מקרה אני לא מציע שמישהו ינסה לבחון אותנו".

צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

מלשכת שר הביטחון נמסר כי ליברמן שמע סקירות מהרמטכ"ל, ממפקד פיקוד הצפון אלוף אביב כוכבי, ממפקד הגיס הצפוני ומפקד המכללות, אלוף תמיר היימן, מפקד הגיס המטכ"לי, אלוף יוסי בכר וממפקדי הגזרות.

בסיום הסיור אמר השר ליברמן: "שמעתי היום סקירות על האזור הזה, שהוא תמיד אזור רגיש, ואני יכול להגיד שהגבול הצפוני שלנו נמצא בידיים טובות ובטוחות. התרשמתי מההערכות, מהתוכניות ומהמוכנות. תפקידו של צה"ל כאן הוא לשמור על הביטחון והשקט בגבול הצפון, וזה מה שאנחנו עושים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר