לקראת שבועות: ילדי ישראל מקבלים את התורה ב'טנק' חב"ד

באמצעות הצגה אינטראקטיבית משעשעת, הכנת 'הר' מתוק משוקולד וריקודים, פעילי ניידות חב"ד ממחישים את מעמד קבלת התורה לילדים בכל רחבי הארץ (בארץ)

ילדי ישראל מקבלים את התורה (צילום: ניידות חב"ד)

חוגגים עם התורה ב'טנק': לקראת חג השבועות מעבירים פעילי 'ניידות חב"ד' מאות סדנאות בבתי ספר וגני ילדים בכל רחבי הארץ, עם דגש על קבלת התורה ופעילות חווייתית חינוכית תורנית.

"אם עד לפני מספר שנים ההזמנות שהיינו מקבלים היו כמה עשרות בלבד, השנה, ברוך השם, אנו מעבירים מאות סדנאות חווייתיות לקראת חג מתן תורה במאות בתי ספר, גני ילדים ומרכזים קהילתיים בכל רחבי הארץ, במיוחד מוסדות חינוך מהזרם הממלכתי והממלכתי דתי" מספר הרב דוד נחשון יו"ר 'ניידות חב"ד'.

במסגרת הפעילות בבתי הספר, הפעילים מגיעים לבתי הספר והגנים עם ה'טנק' של חב"ד, ומעבירים לילדים הצגה משעשעת בשם "ריב ההרים", העוסקת בחג ובמעמד קבלת התורה. מופע אינטראקטיבי שהילדים לוקחים בו חלק פעיל. לאחר מכן, מכינים הילדים קינוח מיוחד בשם 'הר סיני' העשוי קקאו ומקושט בסוכריות.

אחד מרגיעי השיא של הפעילות הוא טקס מתן תורה מרגש וייחודי שממחיש לילדים את המעמד הנשגב, בסיומו הילדים שמחים ורוקדים עם ספר התורה.

ב'ניידות חב"ד' מדגישים כי "הסדנה לקראת חג השבועות מורכבת מתכנים ערכיים וחינוכיים בשילוב הומור ועשייה, בסדנה זו, הנערכת במאות מוסדות, אנו מטמיעים את המסרים והערכים הנלמדים כשאנו לומדים ויוצרים את הנלמד".

בנוסף, במהלך השבוע הקרוב יגיעו פעילי ניידות חב"ד גם לבסיסי צה"ל השונים ויביאו משמחת החג לחיילים ואנשי כוחות הביטחון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר