התבטאות פוגענית

משרד התקשורת: "בדקנו, הדברים שיוחסו לרמי סדן לא נאמרו"

לאחר הסערה הלאומית שעוררה ש"ס בשל הטענות כי רמי סדן, יו"ר הדירקטוריון החדש של חדשות 10 התבטא בבוטות בגנות ש"ס, הרשות השנייה טוענת: ערכנו בדיקה, הדברים לא נאמרו (חדשות)

רמי סדן (מתוך ynet)

אחרי שמפלגת ש"ס הצליחה לעורר סערה ארצית סביב הפרסום על דברים שהשמיע יו"ר הדירקטוריון הנכנס של חברת חדשות 10, מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר טוען הערב כי מבדיקה שנערכה מול נציגי המדינה בדירקטוריון - הדברים לא נאמרו על ידי סדן בישיבה.

פילבר צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי "בדיקת הרשות השנייה עם נציגי המדינה בדירקטוריון חדשות 10 העלתה כי הדברים שיוחסו לרמי סדן בהארץ לא נאמרו על ידו בישיבה".

כזכור, הבוקר פורסם ב"הארץ" כי סדן אמר בישיבת הדירטוריון של הערוץ כי "בואו נודה על האמת, אני כמוכם, באליטה, שונא את תנועת ש"ס ואת הגנב אריה דרעי".

בעקבות הדברים התעוררה סערה כשבשיאה הודיעה מפלגת ש"ס כי במידה וראש הממשלה לא יפטר את יו"ר הדירקטוריון ש"ס לא תצביע עם הקואליציה בכנסת. מנגד, גורמים בלשכת ראש הממשלה אמרו ל"כיכר השבת" כי ראש הממשלה אינו יכול לפטר את סדן מאחר ופיטורי עובד בחברה פרטית לא נתונים לסמכותו.

סדן הכחיש הבוקר בשיחה עם "כיכר השבת" את הדברים ואמר כי מדובר בניסיון לסכסך בינו לבין הציבור החרדי. מאוחר יותר התייחס ראש הממשלה לדברים ואמר כי צריך לבדוק אם הדברים אכן נאמרו, ובמידה וכן מדובר בדברים חמורים.

הערב התייחס גולן יוכפז, מנכ"ל חברת חדשות 10 לדברים והעיד כי הדברים אכן נאמרו. בעקבות הסערה הרשות השנייה פתחה בבדיקה מול נציגי הציבור בדירקטוריון, כשלאחריה נקבע כאמור כי הדברים לא נאמרו.

בש"ס מסרו בתגובה כי "בש"ס דוחים בבוז את בדיקת הרשות השניה. עפ"י החלטה שהתקבלה לאחר הודעת משרד התקשורת החליטו חברי הכנסת של תנועת ש״ס לא להופיע כלל מחר במשכן הכנסת לא להצבעות ולא לפגישות".

בכיר בש"ס מסר: "אמונים עלינו הדברים שצוטטו בהודעת ערוץ 10 כי רמי סדן אמר את הדברים הגזעניים נגד ש"ס ונגד יו"ר התנועה אריה דרעי. אנחנו מאמינים לדברים שאמר גולן יוכפז, מנכל חברת החדשות של ערוץ 10 כי סדן אמר את הדברים הגזעניים לחברי הדריקטוריון. "בדיקת" הרשות השניה לא אמינה בעיני שס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר