מהכנסת לראשות העיר

עם 65%: רונן פלוט ניצח בבחירות בנצרת עילית

מנכ"ל הכנסת רונן פלוט נבחר ברוב של כ-65 אחוזים מהקולות לעמוד בראשות עיריית נצרת עילית. במהלך הלילה, שוחח עמו ח"כ משה גפני ובירכו על כך שמה שהגראי"ל אמר - התקיים (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
רונן פלוט. האזינו לשיחה שלו עם ח"כ גפני (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

במהלך הלילה (רביעי) התבררו התוצאות הסופיות בבחירות שנערכו בנצרת עילית לראשות העיר, זאת לאחר שראש העיר הקודם שמעון גפסו נאלץ להשעות עצמו מהתפקיד.

מהתוצאות עולה ניצחון ברור למועמד רונן פלוט שכיהן כמנכ"ל הכנסת וקיבל כ-65 אחוזים מהקולות, לעומת המתמודד מולו, נתנאל טוויטו בן ה-30, שקיבל כ-35 אחוזים.

מרבית הציבור החרדי המתגורר בעיר ובעיקר בני הקהילה הליטאית הצביעו לפלוט זאת לאחר הוראתו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן.

אתמול אף הגיע לנצרת ח"כ יעקב אשר לדרבן את הפעילים במטות לסייע לניצחון כהוראת גדולי ישראל.

גפני משוחח עם פלוט לאחר הניצחון

בשעה 1:00 בלילה התקשר יו"ר תנועת 'דגל התורה' ח"כ משה גפני אל פלוט ובירך אותו על ניצחונו. "מה שמעניין אותי זה שמה שהרב (הגראי"ל. י"כ) אמר התקיים, אחרי זה נדבר גם על השותפים, אני לא דואג", אמר גפני לפלוט.

"אני מאחל לך בהצלחה רונן. גם ממני, נשיקות. בעזרת השם שיעזור לך הקדוש ברוך הוא להיות ראש עיר הכי טוב כמו שאתה יודע ואני שמח שלרשימת האנשים שהרב אמר שייבחרו והם נבחרו אתה עכשיו במקום כבוד. בהצלחה", הוסיף גפני.

במקביל, גם ח"כ ישראל אייכלר, בירך בטלפון את ידידו רונן פלוט מנכ"ל הכנסת, בשם חסידות בעלזא כאשר מאות משפחות עתידות לאכלס בשנים הבאות את קרית בעלזא בהר יונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר