אאא

תנובה נערכת לקראת חג השבועות ומציינת 90 שנה להקמתה, בהן ממלאת תפקיד מרכזי בפיתוח החקלאות, התעשייה והמשק הישראלי. לקראת החג, משיקה תנובה מגוון מוצרים חדשים, חוברת מתכונים עם קופוני הנחה מיוחדים לחג. 

בנוסף, מציעה תנובה מאגדות מבצע של המוצרים המבוקשים לשבועות, בנקודות המכירה ורשתות השיווק ברחבי הארץ, ביניהם: שקית גבינה לבנה 5% 1 ק"ג, מארז שלישיית שמנת מתוקה להקצפה 32%  3 יחי' x  250 מ"ל,  מארז זוג שוקו 2 יחי' x  1  ליטר. 

במסגרת הפעילות לציון 90 שנה לתנובה, הושקו מוצרי הדגל שלה באריזות בעיצוב נוסטלגי ועוטרו בכרזות פרסום של מוצרי החלב מהעשורים הקודמים. המהדורה כוללת כ- 40 מוצרים, ביניהם: חלב, קוטג', גבינה לבנה, שמנת חמוצה אשל וגיל. 

אייל מליס, מנכ"ל קבוצת תנובה: "חג שבועות תשע"ו מיוחד מאוד עבורנו ומהווה אבן דרך נוספת ב-90 שנה של עשייה ופיתוח במשק הישראלי. מ- 1926 ועד היום, מוצרי תנובה נמצאים כדרך קבע בכל בית בישראל, ומשמשים כבסיס למנות החג המסורתיות. אנו גאים להציע לצרכנים שפע של מוצרי חלב טריים ואיכותיים, שהפכו לחלק בלתי נפרד מארוחת ומאווירת החג בכל בית בישראל". 

ביוזמה מיוחדת לקראת החג החליטה השנה תנובה להרחיב את הפעילות הקהילתית סביב החג ועובדיה יחלקו טנאי שבועות עם מוצרי תנובה למגוון עמותות וארגונים קהילתיים בשווי כולל של כ- 50,000 שקלים. כמו כן, 1500 מעובדי החברה יקבלו כל אחד 12 תבניות עוגה ויחלקו לקהילה כך ש 18,000 בתי אב ייהנו מאוירת החג. 

ענת גרוס שון, מנכ"לית חטיבת החלב בתנובה: "במשך 90 שנות פועלה, תנובה מקפידה על איכות, התחדשות וחדשנות מוצרית, תוך הובלת הפיתוח הישראלי בתחום החלב. השנה החלטנו להתמקד בהשקת מגוון מוצרים רחב לקראת החג, חלקו מתחבר למגמת הקולינריה המתחזקת, כמו הקרם פרש וחלקו נותן מענה למתכונים בסיסיים ולאירוח"