בפעם השלישית: עיתון "במחנה" הצה"לי מפיץ גרסה חרדית

עיתון "במחנה" הצה"לי מוציא לאור מידי שבוע גליון חדשותי מגזיני הסוקר את המתרחש בצבא, אבל פעם בשנה מערכת העיתון מתגייסת ומייצרת מגזין ייעודי לחרדים. צפו בשער לפני כולם (צבא)

(סריקה)

עיתון "במחנה" הצה"לי מוציא לאור מידי שבוע גליון חדשותי מגזיני הסוקר את המתרחש בצבא, אבל פעם בשנה מערכת העיתון מתגייסת ומייצרת מגזין ייעודי לחייל החרדי. את הגליון השנתי ערכה נגה ארצי מ"במחנה" והפיקו יוסי קלאר ויחזקאל דשט ממדור שילוב חרדים בצה"ל.

השנה שם לו הגליון למטרה להכיר לחיילים החרדים את האנשים העובדים מאחורי הקלעים בכדי שיוכלו לשרת במסלולי השילוב תוך הקפדה על קלה כבחמורה. כמו כן הגליון מציג ראיונות עם רכזי שילוב חרדים הנתונים בשנתיים האחרונות למתקפה בלתי פוסקת של קיצונים חרדים.

הגליון אף מציג מסלולי שירות חדשים בחילות השונים ומספק הצצה נדירה אל חייהם של החיילים החרדים המשרתים ביחידות המסווגות של חיל המודיעין.

שער הגרסה החרדית של העיתון

בפרק המגזין, ישנה כתבה הסוקרת את השתלשלות הקמת גדוד נצח יהודה מגרעין נח"ל קטן אי שם בשנות התשעים לאימפריה ענקית בדמות גדוד נצח יהודה. הגדוד הגדול ביותר בצה"ל בו משרתים מאות חיילים חרדים בגזרות הקשות ביותר. בנוסף ישנה הכתבה המציגה את מאפייניו של החייל החרדי וחושפת כי 290 מתוך 5000 החיילים החרדים המשרתים כיום בצה"ל הם קצינים.

את הגיליון יקבלו בימים אלו חיילי מסלולי שילוב החרדים לאורך השנים וכן החיילים המשרתים במסלולים כיום.

בפעם הקודמת בה יצא הגיליון, קראו קיצונים לשורפו, אולם לא הצליחו להשיג עותקים בכדי לבצע את מעמד הביעור.

גורם בצה"ל אומר בשיחה עם "כיכר השבת" כי "ההתגייסות של כלל המערכות למען החייל החרדי נותנת רוח גבית לחייל. הוא יודע שמישהו חושב עליו, וכשיצטרך משהו ולו הכי קטן, הוא ידע לאן לפנות. הגליון הנוכחי כקודמיו פותח אפיקים חדשים בצבא לחייל בצורה המתאימה לכללי ונהלי שח"ר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר