פלאי הטכנולוגיה

מה עשתה צלחת לווין ליד בית מרן שר התורה?

משכימי הקום בבית הכנסת לדרמן, הופתעו לראות הבוקר בשעות הזריחה המוקדמות ניידת שידור עם צלחת לוויין החונה מתחת לביתו של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי ברחוב רשב"ם (חרדים, מעניין)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

משכימי הקום ומתפללי מנין שחרית בבית הכנסת לדרמן, הופתעו לראות הבוקר (רביעי) בשעות הזריחה המוקדמות ניידת שידור עם צלחת לוויין החונה מתחת לביתו של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי ברחוב רשב"ם בבני ברק.

בירור קצר העלה כי מיד לאחר תפילת וותיקין, התקיים במעונו של הגר"ח מעמד של "לב לאחים" שהועבר בשידור חי לעיירה ליקווד שבניו ג'רזי.

באותה שעה، אלפים מתושבי העיירה לייקווד זרמו לאולמי "עטרת חנה" במטרה לזכות ולצפות במעמד הנדיר בו ייראו את פניו של מרן שר התורה בשידור ישיר מארץ הקודש.

לאחר התפילה, נכנס מרן לחדר לימודו כשהוא עטור בטלית ותפילין ומתלווה אליו גיסו הגאון רבי יצחק זילברשטיין, חבר מועצת גדולי התורה.

אולם למרבה האכזבה, עם סיום המעמד התברר כי מעשה שטן הנחפז לחבל בכל דבר שבקדושה, גרם לכשל טכני בציוד הלווייני ולשיבושים קשים בקו השידור, מה שהותיר את אלפי המתכנסים בלייקווד מאוכזבים קשות מההחמצה של ההזדמנות ההיסטורית לחזות במרן בשידור חי.

איך מפצים את הצופים המאוכזבים? הארגון נערך בשעות האחרונות להפצה בליקווד של תיעוד האירוע על גבי אלפי דיסקים.

הרכב וצלחת הלווין ברחוב רשב"ם (באדיבות המצלם)
ההמונים המאוכזבים בליקווד (באדיבות המצלם)
מרן במעונו, הבוקר (באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר