שוחרר בערבות

חרדי נעצר בחשד שצילם בשירותים של הכותל

תייר חרדי כבן 59 נעצר אמש ברחבת הכותל המערבי, זאת לאחר שנתפס לכאורה כשהוא מצלם קטינים במתחם השירותים של הכותל המערבי. הוא שוחרר למעצר בית בערבות של 3,000 ש"ח (חרדים)

יוסי גרברצ'יק | כיכר השבת |
אילוסטרציה (שאטרסטוק ויונתן זינדל, פלאש 90)

תייר חרדי כבן 59 נעצר השבוע (שני) ברחבת הכותל המערבי, זאת לאחר שנתפס לכאורה כשהוא מצלם קטינים במתחם השירותים של הכותל המערבי. התייר שמר על שתיקה בחקירתו ושוחרר למעצר בית בערבות. עורך דינו של התייר, אריאל עטרי, אמר כי "מדובר במעצר של חף מפשע".

נציג המשטרה הודה בחקירה הנגדית כי לא ברור בן כמה הילד שלכאורה צולם. כמו כן, בטלפון הנייד של החשוד לא נמצאו התמונות המדוברות. עם זאת, מעצרו של התייר בוצע כשעתיים לאחר האירוע, מה שהעלה את החשש כי הוא לכאורה מחק את התמונות.

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של התייר בחמישה ימים על מנת שהתנהגותו תיבדק לעומק. מנגד, בא כוחו של החשוד עורך הדין עטרי טען כי אין שום סיבה להשאיר במעצר אדם מבוגר בן 59 כאשר לא נמצא במכשיר הסלולרי שלו תוכן שלילי, כמו גם מאחר ולא היה ברור גילו של הנפגע ולא היו הוכחות שאכן צולמו תמונות בעייתיות.

שופטת בית משפט השלום בירושלים קרן מילר קיבלה את טענות עו"ד עטרי וקבעה כי התייר החשוד ישוחרר למעצר בית של יומיים בערבות של 3,000 שקלים.

עורך הדין אריאל עטרי מסר ל"כיכר השבת" מוסר: "מדובר במעצר של חף מפשע. במהלך חקירת נציג המשטרה הוכחתי שהילד לא ילד, הצילומים לא צילומים, השירותים אינם שירותים והמעשה אינו מגונה. רק הכותל נשאר אותו כותל. זו הסיבה שהשופטת קבלה את כל טענותינו ושחררה את התייר האומלל, שנאלץ לבלות יממה שלמה במעצר, באופן מיידי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר