איסור המטפחות

רב כפר חב"ד מגיב לטענות: "כשקשה צועקים"

רב כפר חב"ד הרב מאיר אשכנזי מגיב לטענות תושבים בכפר על התנהלותו בנושאי צניעות: "יש שמספיק להזכיר להם באופן כללי, יש שצריך לקרוא להם בשמם ויש שצריך להסביר להם יותר" (חרדים)

הרב מאיר אשכנזי (צילום: חיים טויטו)

על רקע הסערה בכפר חב"ד וטענות של תושבים בנוגע להתנהלותו של רב הכפר הרב מאיר אשכנזי בכל הנוגע לנושאי צניעות וצעקותיו כלפי נשים בכפר כי בעליהן חייבים לגרש אותן בגלל שחבשו מטפחת, הגיב הרב לדברים בשיעור שמסר בפני חברי קהילתו.

בשיחה שמסר אמש (שלישי) בבית המדרש בכפר חב"ד, אמר הרב אשכנזי כי הרב צריך להורות מה לעשות וכך נעשה. "ישנם אמנם כמה בודדים שקשה להם, ומתי שקשה צועקים. אצל כל אחד מתי שקשה צועקים... מתי שקשה להם הם צועקים. לא קרה שום דבר, צועקים אבל בסופו של דבר כולם עושים מה שצריך לעשות כי כך צריך לעשות".

"כל אחד יודע, כל אחד שיש לו ילדים יודע, יכולים להיות בבית כמה סוגי ילדים, אם אמא קוראת לילדים לבוא לארוחת ערב, שלושה ילדים באים מיד, יענקי עדיין עסוק במשחק אז אמא צריכה לומר לו, יענקי ארוחת ערב, ויענקי יורד".

"אבל שמוליק" המשיך הרב במשל, "בשביל שמוליק לא מספיק שאומרים לו יש ארוחת ערב, צריך פשוט לגשת לשמוליק, להחזיק לו ביד להרים אותו מהמשחק ולהגיד לו, שמוליק, כל הילדים כבר בארוחת ערב, תצטרף גם אתה לארוחת הערב כי אם לא אתה פשוט תישאר לבד".

הרב אשכנזי הסביר: "יש כאלה שמספיק להזכיר להם באופן כללי, ויש כאלה שצריך לקרוא להם בשמם. יש כאלה שאולי צריך להסביר להם יותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר