הותר לפרסום

הפיגוע במתחם שרונה בתל אביב: אלו ארבעת הנרצחים הי"ד

בבוקר שאחרי הפיגוע במתחם שרונה בלבה תל אביב הותר לפרסום שמותיהם של ארבעת הנרצחים בפיגוע • עידו בן אריה (41), אילנה נבעה (39), מיכאל פייגה (58) ומילה מישייב (32) הי"ד (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
עידו בן ארי ומיכאל פייגה הי"ד על רקע זירת הפיגוע (צילומים: מתוך ynet, בן קרמר - פלאש 90)

פיגוע בתל אביב: בבוקר שאחרי הפיגוע במתחם שרונה בלב תל אביב, הותרו לפרסום שמותיהם של ארבעת הנרצחים הי"ד, שנרצחו בידיהם של שני המחבלים.

עידו בן ארי בן 42 מרמת גן, אילנה נווה בת 39 מתל אביב, מיכאל פייגה בן 58 ממדרשת בן גוריון ומילה מישייב בת 32 מראשון לציון הי"ד.

בפיגוע הקשה נפצעו עוד כעשרים בני אדם, שלושה מהם במצב בינוני.

עידו בן ארי הי"ד, בוגר סיירת מטכ"ל בן 41, חשב שראה הכל בחייו. כדורים נותבים שרקו ליד אזניו כשהשתתף במבצעים מורכבים ומסובכים מעבר לקווי האויב, אך אמש הוא נרצח בידי שני מחבלים.

עידו יצא אמש מביתו ברמת גן לארוחת ערב נעימה בחיק משפחתו, במסעדת בנדיקט במתחם 'שרונה מרקט' במרכז תל אביב. כשלפתע צצו שני גברים צעירים בחליפה מחויטת ובהופעה מהודרת אל תוך המסעדה, לאחר שישבו זמן מה לצד אחד השולחנות במסעדת מקס ברנר הסמוכה ונהנו מקינוח שרכשו במקום, פתחו בירי מרובים מאולתרים דמויי 'קרל גוסטב' ששלפו מכיס מקטורנם, כדור אחר כדור, לעבר הנוכחים במקום, ביניהם עידו בן ארי ומשפחתו.

עידו נרצח ואשתו טל נפצעה קל בפיגוע ועדיין מאושפזת בבית החולים, שני ילדיו יצאו בחסדי שמים ללא פגע.

קשה לצפייה: הטבח במרכז הקניות (מצלמות אבטחה)

רעות, אחותו, מספרת: "הם ישבו בבנדיקט למורת רוחו של הבן שהתעקש שהוא לא רוצה לשבת שם. לבסוף הבן השתכנע. עידו היה מילואמיניק של סיירת מטכ"ל, מצטיין הנשיא, מלח הארץ, אבא מקסים, אח נפלא, שעבד בתפקיד בכיר בחברת קוקה קולה והיה מוערך מאוד".

לדבריה, "הוא היה האח השלישי מבין ארבעה אחים. המשפחה מלוכדת מאוד, החיים נגמרו להורים שלי ולנו, כלום לא יהיה אותו הדבר. הוא היה המצחיק, היוזם, מי שמפיח חיים בכל שיחה ובכל מפגש, אנשים אהבו להיות לידו".

"הילדים שלו, בני 14 ו-16, התפזרו לכל עבר במנוסתם מהפיגוע, ונפגשו בבית החולים. כולם חיים ורק אח שלי מת", היא אומרת. "אנחנו מזועזעים ומרוסקים. הוציאו לאשתו כדורים בריאות ובירך, אני ראיתי אותה אתמול והיא הייתה כל כך בשוק, לא מאמינה שקרה לה כזה דבר". הלווייתו של בן ארי תיערך היום ביבנה בשעה 18:00.

ד"ר מיכאל פייגה בן 58 שנרצח אף הוא בפיגוע, היה סוציולוג-אנתרופולוג מוכר שלימד שנים רבות באוניברסיטת בן-גוריון שבנגב. הוא זכה בפרס על ספרו שחקר את תנועת 'גוש אמונים' שהקימה את מפעל ההתנחלויות. לפני כמה שנים הוא עקר מהדרום המרוחק לטובת מגורים במרכז הארץ. הוא הותיר אחריו את אשתו ושלוש בנותיו.

הנרצחת מילה מישייב היא תושבת העיר העיר אשקלון בת 33. היא הותירה אחריה את הוריה, שני אחיה ואחותה. הלוויתה תתקיים מחר בשעה 14:00 באשקלון.

אילנה נווה בת 39 מתל אביב - שהלוויתה תתקיים היום בשעה 14:00 בבית העלמין ירקונים - הותירה אחריה ארבע בנות. שכנתה סיפרה כי "היא היתה האישה הכי טובה בעולם, מסורה לבית ולילדים, הכינה תמיד ארוחת צהריים לילדים שלי כשהייתי בעבודה, ותמיד היתה לה דלת פתוחה. אני פשוט בשוק, אני לא מצליחה לתפקד מהרגע שהעירו אותי בבוקר וסיפרו לי. כולנו בשוק. עכשיו דיברתי עם הבת שלה בת ה-12 שחגגה בת מצווה רק לפני חודשיים, שלחתי את הבת שלי להיות איתה כי הם לא מעכלים בכלל".

בבית משפחת נבעה התקשו הבעל אלון, איש משטרה, והבנות לעכל את הירצחה של האם: "אילנה הייתה אמא לתפארת, אישה מסורה" סיפר קרוב משפחתה, "הבנות בשוק, הן בהלם. אלון ידע שאשתו שם והיא לא ענתה - הוא נסע לשם ולא מצא אותה, וכשהופנה לבית החולים נמסרה לו ההודעה הקשה. הבוקר הגיעו לכאן העובדות הסוציאליות וסיפרו לבנות. הן בהלם. המורות שלהן להיות איתן".

ד"ר מיכאל פייגה. צילום: דני מכליס, אוניברסיטת בן גוריון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר