6 שנות עגינות

בית הדין אישר לפרסם תמונת סרבן גט חרדי שנמלט ללונדון

בית הדין הרבני בצפת אישר לפרסם את תמונתו של שרגא פייביש ויזל, יהודי בעל חזות חרדית שנמלט ללונדון והותיר אותה עגונה זה כשש שנים. ראש מדור עגונות ל'כיכר': "הוא סתם מתעלל" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
שרגא פייביש ויזל (צילום: מתוך הודעת בית הדין)

בית הדין הרבני בצפת אישר לפרסם את תמונתו של שרגא פייביש ויזל, יהודי בעל חזות חרדית שנמלט לפי הטענות נגדו ללונדון, מסרב לגרש את אישתו ומותיר אותה עגונה זה כשש שנים.

על החלטת בית הדין חתומים הדיינים הגאונים רבי ינון בוארון, הרב שלמה שושן ואב בית הדין הרב חיים בזק. בית הדין החליט להתיר את תמונתו ושמו בכלי התקשורת ובקהילה בה הוא חבר וכן בקרב אמו והבנים שלו הנמצאים בארץ.

הרב אליהו מימון, ראש מדור עגונות בבתי הדין הרבניים, אמר בשיחה עם "כיכר השבת": "הזוג נישא בנישואין שניים, אין להם ילדים משותפים, זה היה אמור להיות פשוט, הוא ברח והוא נמצא בלונדון. כבר שש שנים שאנחנו עושים כל מיני פעולות וזה לא מצליח. חשבנו שהדבר הנכון הוא להפעיל את הציבור, שהציבור יעזור לנו להפעיל עליו לחץ".

לדבריו: "בית הדין פסק שהאיש הזה צריך לגרש את אישתו, הוא סתם מתעלל בה, אין פה ויכוח על ממון ולא על ילדים, הם גם לא חיים ביחד. הוא בלונדון, והוא כל פעם אומר 'עוד חודש, אתייעץ עם רב', כך שנה וחצי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר