הקטל בכבישים

שלושה הרוגים בתאונת דרכים קשה בכביש הערבה

שלושה בני אדם נהרגו בתאונת דרכים קשה בכביש הערבה בדרום, כתוצאה מהתאונה כביש 90 נסגר לתנועה מכושי רמון ועד צומת הערבה. כוח משטרתי במקום ונסיבות התאונה בחקירה (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ג' בסיון תשע"ו | 09.06.16
זירת התאונה (ללא קרדיט)

הקטל בדרכים: שלושה בני אדם נהרגו בתאונת דרכים קשה שאירעה בכביש הערבה (90) סמוך ליישוב עין יהב שבדרום. פראמדיקים של ארגון מד"א קבעו את מותם של על נוסעי הרכב שהתהפך. בעקבות התאונה כביש 90 נחסם לתנועה מ"כושי רימון" ועד לצומת הערבה.

ממד"א נמסר "בשעה 18:15 נמסר למד"א מרחב נגב על תאונת דרכים קשה בין 3 כלי רכב בכביש הערבה (90) סמוך לעין יהב לכיוון ספיר. חובשים ופאראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואי של צה"ל העניקו טיפול רפואי ולאחר ניסיונות החייאה קובעים את מותם של 3 נוסעי הרכב 2 גברים בשנות הארבעים ואשה בשנות השלושים.

מדוברות המשטרה נמסר "כביש 90 סמוך למרכז ספיר תאונת דרכים בן שני כלי רכב, מותם של שלושה מנוסעי הרכבים נקבע במקום. כתוצאה מהתאונה כביש 90 נסגר לתנועה מכושי רמון ועד צומת הערבה. כוח משטרתי במקום, נסיבות התאונה בחקירה.

מכבוי והצלה נגב נמסר כי צוות הכיבוי אשר הגיע למקום דיווח על תאונה בין 2 כלי רכב, ככל הנראה חזיתית עם הרוגים.

סמל, מחמוד, אלעול וכבאי לירן הראל, אשר הגיעו למקום תיארו "הכביש היה מלא בחלקי רכב מפוזרים בכל עבר. מהמקום, הוצאו 2 אנשים אשר טופלו ע"י הצוות הרפואי שהגיע ראשון למקום. זיהינו כי 2 כלי הרכב סטו מהכביש לתעלה וברכב הנהג לכוד, החלנו בפעולות החילוץ וחילצנו את הנהג אשר מותו נקבע במקום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר