צפו בתיעוד

על הבימה בבית הכנסת: הזמר הישראלי "מוקי"

טקס מרגש של הכנסת שני ספרי תורה התקיים הערב בהיכל בית הכנסת הגדול ברחוב אלנבי בתל אביב, בהשתתפות רבה הראשי של העיר הגאון רבי ישראל מאיר לאו והשר לשעבר גדעון סער. בין המופיעים: הזמר "מוקי" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: ישראל כהן, כיכר השבת)

טקס מרגש של הכנסת שני ספרי תורה התקיים הערב בהיכל בית הכנסת הגדול ברחוב אלנבי בתל אביב, בהשתתפות רבה הראשי של העיר הגאון רבי ישראל מאיר לאו והשר לשעבר גדעון סער.

הרב לאו דיבר על החיזוק הגדול שנותנת התורה גם במצבים קשים ועל החוזק של עם ישראל גם בימים כאלו. גדעון סער דיבר על האחדות ועל חג מתן תורה שיחול מחר בו היו עם ישראל יחד באחדות, והתייחס לפיגוע הקשה ואמר כי המחבלים אינם מפרידים בין ימין ושמאל ובין חילונים ודתיים. "כולנו עם אחד".

"אני רוצה לגנות את אלו שכתבו בפייסבוק קריאות שמחה על זה שהפיגוע התרחש בתל אביב. זהו דבר מגונה להגדיר את עצמך נגד מי אתה. כולנו בעד כולם". החזן דב הלר הופיע בקטעי חזנות לצד מקהלת ילדים והזמר מוקי שר שירי תפילה.

(צילום: ישראל כהן)

לאחר הטקס, התייחס מוקי בשיחה ל"כיכר השבת" לשמועות והרכילויות לגבי הופעתו הערב בה הוא התבקש כביכול לחבוש כיפה, ואמר: "רציתי לבקש ממכם לא להקשיב ולא להאמין לכל מיני דברים שנאמרים בכל מיני מקומות. שטויות, קשקוש גמור".

"היה לי כבוד גדול ועונג להופיע כאן בבית הכנסת הגדול בתל אביב. היה חיבור טוב עם הקהל ואני חושב שחשוב מאוד שאנחנו מאוחדים" הוסיף מוקי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר