משבר הגזענות

ח"כי ש"ס יתייצבו בוועדת הכלכלה נגד רמי סדן

המשבר בין ש"ס לראש הממשלה סביב מינויו של רמי סדן ליו"ר דירקטוריון ערוץ 10 טרם נפתר והיום יתייצבו שלושה ח"כים לדיון בוועדת הכלכלה ויצביעו עם האופוזיציה נגד המינוי של סדן (חדשות)

רמי סדן (מתוך ynet)

המשבר בין ש"ס לראש הממשלה סביב מינויו של רמי סדן ליו"ר דירקטוריון ערוץ 10 טרם נפתר והיום (שני) ימשיכו חברי הכנסת של התנועה להחרים את ההצבעות בכנסת, במקביל, שלושה ח"כים יתייצבו לדיון בוועדת הכלכלה נגד המינוי של סדן.

בערב החג, נפגשו יו"ר ש"ס השר אריה דרעי וראש הממשלה בנימין נתניהו לדון במשבר, אך לא הגיעו להסכמה למעט על כך שייפגשו שוב לאחר חג השבועות.

דרעי הבהיר לנתניהו כי הוא מתכוון ללכת עד הסוף בנושא הזה, כאשר לטענתו בדיקה רצינית ומקיפה שערכו העלתה כי הדברים שפורסמו ב'הארץ' ויוחסו לסדן, נגד ש"ס ודרעי עצמו, אכן נאמרו על ידו. סדן, כזכור, הכחיש בוקף כי הדברים נאמרו על ידו.

בסוף השבוע פרסם סדן "מכתב" לח"כים של ש"ס, למרות שטענתם לא קיבלו כזה מכתב, בו טען כי הוא סבור "שאסור שאדם ששונא ספרדים או גזען ישמש בתפקיד ציבורי". סדן הוסיף כי "אלא שלא יעלה על הדעת, ואיני מסוגל כלל לחשוב או להרגיש שנאה, ודאי לא לציבור שלם - וודאי לא לציבור הספרדי היקר, החם והאוהב".

סדן הוסיף וציין במכתבו כי הוא אמור להתחתן עם אישה "מרוקאית מופלאה", כלשונו. "זה נדמה לשונא ספרדים? לשונא ש"ס?", תהה. להגנתו טוען סדן כי ישיבת הדירקטוריון בה נאמרו כביכול הדברים שיוחסו לו נערכה עשרה ימים לפני שפורסמו הדברים בשמו וכי אם היה אומר את הדברים הרי שהם היו אמורים להתפרסם מיד. לדבריו, המילה היחידה שהזכיר הייתה "אליטות".

היום בצהריים יתייצבו שלושה מחברי הכנסת של ש"ס, יעקב מרגי, יצחק וקנין ויגאל גואטה, בדיון בועדת הכלכלה של הכנסת בעניין דבריו של רמי סדן וידרשו את פיטוריו.

בש"ס מבהירים כי חברי הכנסת של התנועה אף יצביעו עם חבר האופוזיציה יו"ר הוועדה ח"כ איתן כבל בדרישה להדחת סדן.

בצהריים תתכנס סיעת ש"ס לדיון על המשך המאבק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר