בדיקת משטרה חדשה וחשאית נגד ראש הממשלה נתניהו

כאילו לא די לו לראש הממשלה ברצף הפרשיות האחרונות, כעת נחשף כי פרשיה חדשה מתרגשת על ראשו והמשטרה בודקת אודותיה תוך שמירה על חשאיות מוחלטת לגבי פרטיה (אקטואליה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מתנהל מפרשה לפרשה. בנימין נתניהו (Marc Israel Sellem/POOL)

הן רודפות אותו, את ראש ממשלת ישראל, לאחרונה, אחת אחרי השניה, כבר כמה שבועות ברצף - 'הפרשיות'. מה שהחל בטפטוף אקראי, נדמה כעת כממטרים עזים: פרשן ערוץ 2 אמנון אברמוביץ' חושף כי כבר זמן רב שוקדים ביחידת 'להב 433' במשטרה, על איסוף פרטים ונערכות התייעצויות קדחתניות בדבר פרשיה חדשה וחשאית מאד בה חשוד לכאורה ראש הממשלה בנימין נתניהו.

אם שלל הפרשיות האחרונות - מעונות רוה"מ; תביעות עובדי הבית; 'ביבי-טורס'; העברות הכספים ממימרן - לא הבשילו בינתיים לכדי קייס משפטי משמעותי שיאיים על נתניהו, בפרשה החדשה שפרטיה אסורים בפרסום - טוענים גורמים שכנראה מעורים בה - כי "קיים מידע מאוד עמוק, אמין ומגובה".

רק כך אפשר להבין את המידע הנוסף שנמסר, לפיו מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך העניק מרחב פעולה מוחלט לניצב מני יצחקי וליחידת להב 433 שבראשותו, בכדי לקיים את החקירה. עם זאת, החליט המפכ"ל להתנגד בנחרצות להדלפות פרטיה לכלי התקשורת.

בשבועות האחרונים היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט מקיים דיונים אינטנסיביים בפרשות הקשורות לראש הממשלה. בדיונים משתתפים בכירים בפרקליטות ולעתים ראשי אגף החקירות במשטרה, ומוצגים ליועץ חומרים שנאספו כדי לבחון אם יש בהם פוטנציאל פלילי. "ניכרת תכונה בכל הקשור לפרשות ראש הממשלה", אמר ל'הארץ' אדם הבקיא בפרטים.

השאלה החשובה ביותר, היא האם הבדיקה המשטרתית החדשה תייצר מסה קריטית שתקשה על תפקודו של נתניהו כראש ממשלה ותערער את כסאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר