האמירה הגזענית

רמי סדן טרם פוטר: ש"ס חוזרת למליאה ולוועדות הכנסת

רמי סדן לא פוטר מראשות דירקטוריון ערוץ 10 כפי שש"ס דרשה אך במפלגה חוזרים להצביע בוועדות יחד עם הקואליציה. במקביל, משה כחלון הצהיר כי יש להסתפק בהתנצלות של יו"ר הדירקטוריון (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (Yonatan Sindel/Flash90)

סיעת ש"ס התכנסה הצהריים (שני) בלשכתו של יו"ר המפלגה שר הפנים אריה דרעי. במהלך הפגישה עדכן דרעי את חברי הכנסת כי נפגש מוקדם יותר פעם נוספת עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ודן עמו בדרישת המפלגה לפטר את יו"ר דירקטוריון ערוץ 10 רמי סדן.

במהלך הישיבה התבקשו חברי הכנסת לשוב למליאת הכנסת ולוועדות הכנסת ולהצביע יחד עם הקואליציה, זאת בניגוד לנאמר בשבוע שעבר, אז יצאו בש"ס למשבר פומבי עם נתניהו והקואליציה ובהודעה רשמית של המפלגה נאמר כי: "כל עוד שדבר זה לא יבוצע חברי הכנסת של התנועה יצביעו במליאת הכנסת כראות עיניהם".

במהלך הפגישות הסביר נתניהו כי אין לו יכולת חוקית לפטר את סדן וכי אסור לו להתערב במשבר שכן מדובר בכלי תקשורת פרטי, ולא בשידור ציבורי.

במקביל, חברי הכנסת של ש"ס יפעלו לכך שוועדת הכלכלה תקבל החלטה לפטר את רמי סדן, החלטה ללא משמעות מעשית, שכן גם היו"ר איתן כבל הצהיר במהלך היום כי אין לוועדה סמכות לפטר את סדן מתפקידו.

התגובה של ש"ס: ביקור אצל מסעודה (באדיבות המצלם)

מש"ס נמסר כי: "ש"ס יצאה למאבק נגד הדברים החמורים והגזעניים שאמר רמי סדן כדי לעקור מהשורש אמירות כגון אלה שלצערנו קיימות עדיין בקרב ציבורים רבים".

בתוך כך, שר האוצר ויו"ר כולנו הודיע הערב כי יש להסתפק בהתנצלות של סדן ולא לדרוש שיפוטר. כחלון אמר במליאת הכנסת: "מדובר באמירה אומללה שלא היתה צריכה להיאמר, אבל לדעתי אפשר להסתפק בהתנצלות ולעבור הלאה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר