ה"רבאיי" הוזמן להספיד את מוחמד עלי ותקף את ישראל

"הרבאיי" מיכאל לרנר הוזמן להספיד את הספורטאי מוחמד עלי, אולם בחר להתמקד בנאומו במתקפה נגד ישראל. "הדרך לעצור את הטרור היא הפסקת הכיבוש". וכיצד הגיב ביל קלינטון שה"רבאיי" קבע שאישתו תיבחר? (חדשות, בעולם)

(WLKY News Louisville)

בין המתייצבים בטקס הזיכרון שנערך בארצות הברית לאחר הלוויתו של הספורטאי מוחמד עלי, הגיע בין היתר "הרבאיי" מיכאל לרנר שנשא דברים בטקס. אלא שבמקום לדבר על הספורטאי שמת, בחר ה"רבאיי" לתקוף במילים קשות את מדיניות ישראל ואת ראש הממשלה בנימין נתניהו.

לרנר פתח את נאומו ואמר כי היהודים תמכו תמיד במאבקם של האפרו-אמריקנים בארה"ב ולטענתו הוא מייצג את היהודים בעולם והגיע להביע סולידריות עם המוסלמים שיחידים ומדינות מנסים לשלול את הלגיטמיות שלהם על רקע מעשיהם של בודדים.

לכל תשואות מהקהל, כולל מהנשיא לשעבר ביל קלינטון, המשיך הרבאיי ואמר כי "אנחנו יודעים איך זה להיות מוקעים על רקע מעשיהם של יחידים שפועלים נגד החזון הכי גדול של המסורת שלנו ומיוצגים כחזון העיקרי של המסורת היהודית" בהמשך אמר כי הוא "קורא לממשלת ארצות הברית לקום ולעמוד נגד ממשלת ישראל ש'מדכאת' פלסטינים כי אנחנו כיהודים יודעים כי כולם נוצרו בצלם וכולם שווים, כולל הפלסטינים כמו גם שאר האנשים בעולם".

בהמשך תקף ה"רבאיי" שוב את ישראל כשאמר כי צריך לומר לראש הממשלה הישראלי, בנימין נתניהו כי "הדרך לעצור את הטרור היא הפסקת הכיבוש על הגדה המערבית ושגשוג כלכלי", במקביל תקף ה"רבאיי" את מדיניות החוץ של ארה"ב, כמו גם את הרג הכורדים שמבצע ארדואן בטורקיה.

ה"רבאיי" התייחס גם לנושא מימון המפלגות בארה"ב כשהוא אומר "תגידו לנשיאה הבאה של ארה"ב שכל מערכות הבחירות ימומנו על ידי הקונגרס ולא לאפשר מימון פרטי ומימון של חברות לקמפיינים השונים בארה"ב", ביל קלינטון שהיה בקהל צולם מחייך כאשר ה"רבאיי" 'קבע' כי הנשיא הבא של ארה"ב היא למעשה נשיאה - הילרי קלינטון.

את נאומו חתם ה"רבאיי" בברכה למוסלמים לרגל "חג הרמאדן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר