צפו בתיעוד

הראשל"צ הגר"ש עמאר התפלל ובכה ב'כותל הרפורמי'

הגאון רבי שלמה עמאר, הראשל"צ ורבה של ירושלים, ערך הבוקר תפילת מחאה בכותל הרפורמי נגד המתווה המתגבש, ואמר בבכי כי "הסטרא אחרא יש לה כוח. כל מטרתנו רק לכבוד ה'". צפו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה עמאר הגיע הבוקר (שלישי) לתפילת מחאה ברחבת הכותל הרפורמי בכדי להביע את דעתו נגד המתווה שמנסים לרקום בימים אלו עם הרפורמים. בתוך כך, בכיר רבני המעורב בנושא אמר הבוקר ל"כיכר השבת" כי להערכתו בסופו של דבר המתווה יגיע לבג"ץ שיכריע בסוגיה.

קודם הגעתו של הגר"ש עמאר נרשמה תקרית כאשר אחד המאבטחים זעם על העובדה שבמקום הוצבה מחיצה, הוא ניגש וקרע אותה ואיים שאם יחזירו את המחיצה הוא יביא למקום 20 בנות עד שלמקום הוזעק כוח שהרגיע את המאבטח.

לאחר התפילה נשא הגר"ש עמאר דברים בבכי ואמר כי "לצערנו אנחנו רואים שבתקופה הזו, הסטרא אחרא יש לה כוח. כל הקדוש יותר מנסים להחריב יותר".

"אנחנו עומדים על המשמר, מגלים את דעתנו", המשיך הרב עמאר בדמעות, "שכל מטרתנו לכבוד ה', רק לכבוד ה' ולכבוד השכינה ועם ישראל וארץ ישראל".

הרב המשיך ואמר: "אף אחד לא יכול לבטל את הקדושה, לא הרשעים האלה, לא הממשלה ולא בית המשפט, את זה אי אפשר לבטל, זה הקדש, זה הר הבית, שום כוח שבעולם. לכותל יש דין של הר הבית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר