מגבה את ריבלין

דרעי מחבק את הערבים: "הם רוצים להיות כמונו"

"הם רוצים להשתלב, הם רוצים להיות חלק מאיתנו" הצהיר יו"ר ש"ס בנאום מחבק לאוכלוסיה הערבית בישראל. "לא יכול להיות שלרשות ערבית לא יהיה מאיפה לצמוח ומאיפה לגדול" אמר שר הפנים (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (Dudu Greenspan/Flash90)

יושב ראש ש"ס ושר הפנים אריה דרעי נאם הצהריים (שלישי) בכנס הרצליה שנפתח בבית הנשיא בירושלים, והעניק מספר התבטאויות בנושא ערביי ישראל.

במהלך דבריו אמר דרעי: "הכוח נמצא בידינו, לכן הגישה חייבת להיות כפי שכבוד הנשיא אתה הובלת, מול כבוד קבוצות המיעוטים שאינם יהודים. במדינת ישראל אנחנו חייבים לא רק לומר ולדבר אלא לעשות. המגמה היום בציבור הערבי - הם רוצים להשתלב, הם רוצים להיות חלק מאיתנו".

דרעי הוסיף: "שמונה חודשים כמעט ולא קיים - סטטיסטית זה לא קיים - לא הפרות סדר, לא פעולות ולא השתייכויות. בשבדיה יש יותר מזדהים עם דאעש יותר מערביי ישראל. זה מלמד משהו, מלמד על הרצון האמיתי שלהם להשתלב איתנו ביחד".

"זה מחייב אותנו לעשות הרבה מאוד כדי לחזק את התחושה הזאת ולהראות להם שאנחנו שונים, אנחנו יהודים ואתם ערבים, אבל אנחנו אזרחים שווים באמת ואנחנו נותנים לכם ומכבדים את התרבות שלכם".

לדברי שר הפנים: "לא יכול להיות שלרשות ערבית לא יהיה מאיפה לצמוח ומאיפה לגדול, לא יהיה איפה לבנות לצעירים שלהם, לא יכול להיות שלא יהיה להם הכנסות חוץ מהארנונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר