חשיפת כיכר השבת

מקורבי ה"מלך": "רבנים בדקו ואישרו שהיי באמת רוצה להתגייר"

בעקבות מכתב בית הדין של הרב לוין נגד "המלך היי" האפריקני והטקס שהוא יוזם בכותל המערבי, מקורביו טוענים: "15 רבנים בדקו ואישרו שהיי באמת רוצה להתגייר ושהוא אכן היה מלך" (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
היי (צילום: כיכר השבת)

סערת "המלך היי": לאחר הפרסום ב"כיכר השבת" בנוגע למכתב שפרסם בית הדין של הרב לוין בירושלים נגד "המלך היי" מאפריקה, בו נטען כי המלך הוא מתחזה מארה"ב וכי הוא בכלל נוצרי, מקורביו של "המלך האפריקאי" יוצא הדופן, יוצאים להגנתו, ומציגים אישור של בית דין אחר בירושלים שאישר שאכן מדובר במלך וכי הוא מבקש להתגייר לשם שמיים.

המקורבים מאשימים את בית הדין של הרב לוין בגזענות וטוענים כי הוא לא בדק כלל את הנושא ופרסם מכתבים על סמך חצאי שמות "רק מפני שהמלך שחור", לטענתם. הם תוקפים ואומרים כי למרות שהמלך אכן שוהה ב"גלות" בוושינגטון בעקבות סכסוכים עם הנשיא המקומי במדינת טוגו, הוא אכן מלך גולה.

"היי" בראיון לכיכר השבת (צילום חיים אבני)

המקורבים מציגים לראיה ל"חשיבותו" של היי, תיעוד מפגישות שערך המלך עם נשיא ארצות הברית ברק אובמה וכן תמונות של סגן הנשיא לשעבר אל גור משתחווה בפני המלך.

במכתב שמציגים מקורביו של המלך, עליו חתומים דייני בית הדין הר ציון בירושלים, נכתב כי "בבית הדין של בני נח של הרב יואל שוורץ נבדק נושא המלכות של "המלך היי" ונמצא כי הוא מלך אמתי ממלכי אפריקה "ומהחשובים שבהם", הרבנים מציינים עוד כי גם נושא הגיור של המלך ובני השבט שלו נבדקו על ידי הרבנים שפסקו בנושא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר