אימה בדיסניוורלד: חיית טרף תקפה פעוט, שנמצא מת לאחר חיפושים

אליגטור הגיח מהאגם שבפארק השעשועים המפורסם, ומשה אל המים בכוח את הפעוט שטייל במקום בלויית הוריו. אלו ניסו להצילו, אך לא יכלו לתנין האכזר. לאחר חיפושים נמצאה גופת הפעוט (בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
זירת החיפושים בדיסניוורלד (צילום: מתוך ynet)

העיר אורלנדו בפלורידה שבארה"ב לא יורדת מהכותרות: חיפושים קדחתניים התקיימו באתר נופש שנמצא בפארק השעשועים המפורסם דיסניוורלד שבעיר, אחר ילד בן שנתיים שהותקף על ידי אליגטור - זן טורף ואכזרי במיוחד של התנין המוכר - ונמשך על ידו לתוך המים, בסופם אותרה גופת הפעוט. האירוע מתרחש יומיים אחרי שמחבל רצח כ-50 בני אדם במרכז הבילוי לא רחוק מאזור דיסניוורלד, בטבח הקטלני ביותר בתולדות ארה"ב.

"משפחה של חמש נפשות ממדינת נברסקה הגיעה לחופשה בפלורידה והשתכשכה אתמול (שלישי) בערב במי האגם שבאתר הנופש, והתנין תקף את הילד בשעה ששיחק במים והוריו ושני אחיו ישבו בחוף", סיפר ג'רי דמינגס, השריף של מחוז אורנג'. לדבריו, אבי המשפחה ניסה לחלץ את בנו, אך ללא הצלחה. גם אם הפעוט ניסתה לחלצו, אך לשווא. למעלה מ-50 אנשי ביטחון חיפשו אחר הפעוט בשטח פארק השעשועים ממלכת הקסם בדיסניוורלד, בלגונת 'שבעת הימים' שבשטחה.

זו הפעם הראשונה שמתקבל דיווח על אליגטור מהאגם שתוקף כך.

עשרה רכבי חירום הגיעו לאזור, שנסגר לכניסת מבקרים, גם הרוחצים במקום פונו במהירות על ידי העובדים, ועדי ראייה סיפרו לרשת CNN שבמהלך תקיפת האליגטור הוקרן בחוף סרט כלשהו, וכשנודעה התקיפה הועלה מסוק לאוויר כדי לסרוק את האגם בתקווה למצוא את הפעוט.

אליגטורים שחיים בקרבת משכנות אדם טורפים לפעמים גם חיות מחמד. הם נפוצים בעשרות מדינות ברחבי ארצות הברית ובאזור פלורידה, אוכלוסייתם מוערכת ביותר ממיליון ושלוש מאות אלף. בנוסף, בפלורידה ישנה אוכלוסייה קטנה יותר המונה מספר אלפים של תנינים אמריקנים.

מאחר ואליגטורים רבים חיים בסמוך למשכנות אדם ברחבי פלורידה, התושבים מוזהרים שלא לשחות באזורי צמחייה סבוכה או לטייל עם ילד או חיות מחמד ללא השגחה בסמוך לנהרות או אגמים בשעות הלילה.

האליגטור האמריקני נחשב לחיית בר מוגנת, אך היא מותרת לציד, לכידה וסחר באמצעות היתרים חוקיים הניתנים על הרשויות. האליגטור האמריקני הוא טורף על הניזון מטרף מזדמן, החל מדגים, דו-חיים, חרקים, חסרי חוליות, נחשים, יונקים קטנים וציפורים.

הרשויות מאשרות לכידה של אליגטורים רק במידה והם מעל אורך של מטר ו-20 סנטימטרים ומהווים מטרד או סכנה לבני אדם ולחיות מחמד.

עדכון: לאחר חיפושים נמצאה גופת הפעוט.

אליגטור רצחני. צילום: שאטרסטוק

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר