זעזוע בציבור הליטאי

נמשך מסע ההתנכלות והרדיפה כלפי ראש ישיבת "אור ישראל"

מסע ההתנכלות כלפי הגאון רבי יגאל רוזן, ראש ישיבת "אור ישראל", וממקורבי מרן הגראי"ל שטיינמן, נמשך. הבוקר, הוא ננעל בביתו במשך זמן רב לאחר שאלמונים הדביקו את דלת הבית (חרדים בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הדלת המושחתת ורבי יגאל רוזן (צילומים: באדיבות המצלם, יעקב כהן - פלאש 90)

זעזוע בציבור הליטאי: מסע ההתנכלות כלפי הגאון רבי יגאל רוזן, ראש ישיבת "אור ישראל", וממקורביו הבולטים של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, נמשך במלוא עוזו.

הבוקר (רביעי), מספרים מקורביו, ננעל הגר"י רוזן בביתו כאשר נמנעה ממנו האפשרות לצאת לתפילת שחרית בשעה בה יוצא מביתו כבכל יום, זאת לאחר שאלמונים הדביקו דבק מגע על מנעול הבית ובכך חסמו את האפשרות לפתוח את הדלת.

בנוסף, שפכו הפורעים פח של צבע שחור בכניסה לבית זאת במטרה לפגוע בראש הישיבה. הגר"י רוזן ובני משפחתו הזמינו פורץ לביתם ורק לאחר דקות ארוכות חולצו בשלום.

המקורבים מציינים כי אין המדובר במקרה הראשון וכי בשנה האחרונה חוו הרב רוזן ובני משפחתו גל של מקרי התעללויות והתנכלויות ולהערכתם הדבר קשור לקרבתו של ראש הישיבה למרן הגראי"ל שטיינמן ולעמידה לימינו בסוגיות ציבוריות רגישות.

המקורבים מזכירים כי זו הפעם השלישית בחודשים האחרונים וכי בעבר רוססו סיסמאות גרפיטי משמיצות נגדו וכן השליכו דבק מגע על דלת ביתו.

במקביל מציינים גורמים בציבור הליטאי את מסע הרדיפה שעוברים בימים אלו ראשי ישיבות ורבנים שונים בממסד הליטאי זאת תוך גל שמועות זדוניות שמטרתם להשמיץ ולהשחיר את פניהם.

"מדובר במסע מבחיל ומביש של עסקנים ידועים המחפשים להשמיץ את הרבנים המזוהים עם הנהגת הדור רק משום שאינם חוששים לומר את דעתם בקול ברור", מתריעים אותם גורמים.

במשטרת מרחב דן אומרים הבוקר ל"כיכר השבת" כי המשטרה בודקת את שני אירועי הוונדליזם ושפיכת מיכלי הצבע והדבקת דבק המגע במנעולי הבית הן בביתו של ראש ישיבת אור ישראל הגר"י רוזן והן בביתו של ראש אגף גיוס חרדים בצה"ל ואת הקשר ביניהם והודיעו כי פתחו בחקירה בנושא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר