מתקפה חריפה וחסרת תקדים

בכיר באוצר: "גפני חושב שלהחניף לשפיר יהפוך אותו לליצמן"

בכיר מאוד במשרד האוצר מותח ביקורת חסרת תקדים על יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני: "מייצר משברים כדי לקחת קרדיט מליצמן". לדבריו: "אי אפשר לסמוך על מילה שלו, הוא מתוסכל" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ משה גפני. סופג מתקפה חריפה (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

מתקפה חריפה נגד ח"כ משה גפני: היחסים בין יו"ר כולנו ושר האוצר משה כחלון ליו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני אינם טובים בלשון המעטה. בחודשים האחרונים מבקש כחלון "להתפטר" מגפני ומנסה לשכנע אותו לעבור לתפקיד אחר, בין היתר הוא הציע לו כפי שפורסם לאחרונה לכהן כשר הכלכלה במשרד מורחב, אולם גפני סרב. לדברי בכירים באוצר, הסיבה למשבר בין השניים אינה קשורה לכחלון - אלא למאבק פנים חרדי וליחסים מעורערים עם ראשי אגף התקציבים.

בכיר מאוד במשרד האוצר התבטא הערב (רביעי) בצורה חסרת תקדים נגד ח"כ גפני, וטען כי הוא "עושה הכל בכדי לתקוע מקלות בגלגלים של משרד האוצר".

מדברי הבכיר שהגיעו לידי "כיכר השבת": "הוא חושב שלהחניף לסתיו שפיר ושלי יחימוביץ' זה מה שיעשה אותו גדול כמו ליצמן. הוא מתוסכל, מילה שלו זו לא מילה, אי אפשר לסמוך עליו".

הבכיר הוסיף: "הוא לא יכול לקבל אף אחד עם כוח, כל פעם שיש לו אפשרות ורוב הוא יעשה צרות. כשאין לו רוב הוא נהיה 'מקצועי', יש לו עדיין את ה... הוא שונה מליצמן. עם אריה דרעי וליצמן וכל החרדים אנחנו מתנהלים מצוין, רק עם גפני יש לנו בעיות, שילמד מליצמן מה זו התחייבות".

הבכיר טוען: "עם ליצמן וכל החרדים אנחנו מתנהלים מצוין, רק עם גפני יש לנו בעיות" (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בהמשך הדברים החריפים שהגיעו לידי "כיכר השבת", התייחס הבכיר לעתיד היחסים מול גפני: "כל פעם זה יגיע למצב של משבר, כל פעם. עכשיו נעשה איתו 'שולם', אבל עוד שבועיים הוא שוב יחניף לסתיו ושלי ושוב יהיה משבר, אי אפשר להתנהל כך".

לדבריו: "משה (כחלון. י.כ) קורבן בכל הסיפור הזה, מדובר בכלל במלחמה פנים חרדית. גפני רוצה להראות שהוא מביא הישג של "מאה מיליון לעולם תלמידי הישיבות", אז הוא מייצר משבר עם אגף התקציבים; מכניסים את משה לתמונה כאילו הוא חלק מהמשבר ומציגים לציבור כאילו הוא (גפני. י.כ.) הביא תקציב - בזמן שבכל מקרה זה היה מגיע, זה חלק מההסכם, הקרדיט של ליצמן ואייכלר לא פחות משל גפני, זה הסכם קואליציוני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר