בכירים בפייסבוק: "תוך 5 שנים לא תהיה מילה אחת בפייסבוק"

האמירה המפתיעה והאולי גם מפחידה של סגן נשיא בפייסבוק: "תוך חמש שנים יהפכו כל התכנים בפייסבוק לתכני וידאו בלבד, ללא טקסט, זו הדרך להעביר היום סיפורים" (חדשות הדיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

פייסבוק מתכננת מהפכה: ניקולה מנדלסון, סגן נשיא בפייסבוק אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, התבטא במסיבת עיתונאים שערך בימים האחרונים ואמר כי "תוך חמש שנים יהפכו כל התכנים בפייסבוק לתכני וידאו בלבד, ללא טקסט, זו הדרך להעביר היום סיפורים וזו השיטה היחידה שתעזור לנו כבני אדם לעכל את המידע הרב שמגיע אלינו".

דבריו של מנדלסון נראים אמנם מעט מופרכים, אך השינויים הדרסטיים שעבר העולם המפותח בשנים האחרונות בגלל מהפכת המחשוב, הופכים את דבריו של מנדלסון להגיוניים יותר, אך גם מפחידים.

השינויים שחוללה פייסבוק בחודשים האחרונים מרמזים כי ענקית הרשת מתכננת לדחוף את המשתמשים לשימוש במולטימדיה ולנטוש את הטקסט. פייסבוק שבתחילה לא אפשרה העלאת תכני וידאו לרשת, החלה בשנה האחרונה לדחוף את השימוש בווידאו כשהיא מתעדפת תכני וידאו על תכנים המכילים תמונות, טקסטים או קישורים חיצוניים.

במקביל החלה פייסבוק בחודשים האחרונים לדחוף לשימוש בשידור החי באפליקציות של החברה, כשבתחילה שחררה את הפיצ'ר לבעלי מכשירי האייפון, בהמשך לעמודים מאומתים וכעת לכל משתמש ברשת החברתית.

בימים האחרונים החלה פייסבוק לתמוך אף בהעלאת תמונות ב-360 מעלות בהן ניתן לצפות על ידי הסטת מכשיר הסלולר לצדדים. הפעם לשם שינוי שחררה החברה את הפיצ'ר לכלל המשתמשים בבת אחת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר