אות הוקרה לשוטר שהציל מיליונרים חרדים: "זה חיזק אותי"

כמעט חודש לאחר האסון הנורא בו קיפחו את חייהם הנגידים יצחק רוזנברג וחיים פרנס מחסידות סאטמר בטביעה, קצין המשטרה ג'ורג ויסמן שגילה תושיה וקפץ באומץ למים קיבל אותה הוקרה (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הנגידים שניצלו מטביעה (באדיבות המצלם)

כמעט חודש לאחר האסון הנורא בו קיפחו את חייהם הנגידים יצחק רוזנברג וחיים פרנס מחסידות סאטמר שטבעו למוות בחופי מיאמי שבפלורידה, התקיים היום (רביעי) טקס מיוחד בו העניקו ראשי מחוז בל הארבור אות הערכה לקצין המשטרה ג'ורג וויסמן שגילה תושיה וקפץ באומץ רב למים בניסיון להציל את השניים והצליח לחלץ אחרים שנסחפו.

"הוא לא היה בתפקיד ולמרות זאת זינק באומץ רב בניסיון להציל ועל כך נתונה לו תודתינו" הכריז מפקד המשטרה. ויסמן זכה כבר בעבר לאות הוקרה כאשר הצליח לעצור בשנת 2010 שני גברים סוחרי סמים שפעלו בעיר.

ויסמן סיפר כי אותו יום היה בשבילו יום מיוחד של השגחה אלוקית שקירב אותו לבורא: "במקרה הגעתי להתנדב בתחנה למרות שלא הייתי אמור לעבוד באותו יום", סיפר וייסמן. "לא ידעתי בעצמי מה אני עושה שם".

"כשיצאתי החוצה לשוב לביתי ראיתי כוחות הצלה וכיבוי אש שנוסעים לאורך החוף. רצתי במהירות וראיתי שאחד המצילים כבר חילץ נפגע אחד ששכב על החוף ללא הכרה. סייעתי בפעולות ההחייאה כשבמקביל אחד המצילים נסע על אופנוע עם בנסיון לחלץ את החמישה האחרים שנסחפו במים".

"נכנסתי במקביל אליו לים ואז אחזתי באחד האנשים ודחפתי אותו לכיוון החוף במטרה להצילו. לאחר תום האירוע חשתי התעוררות גדולה" מספר ויסמן "ולאחר מכן הלכתי להתפלל לראשונה מאז הבר מצווה שלי. קיבלתי בשבועות שחלפו מאז אלפי מיילים של תמיכה וחיזוק לצד הבעת תודה על המעשה ההירואי".

"מאז אני מרגיש התחזקות גדולה ברוחניות ואני מתפלל קבוע בבית הכנסת באזור מגוריי, האסון הנורא גרם לי להבין את הפרופורציות הנכונות בחיים. אם עד האירוע הייתי מסתכל על מה שלא טוב מאז אני משתדל להביט רק על חצי הכוס המלאה. בכל בוקר שאני מתעורר בריא ושלם אני מודה לה׳ על החיים ועל הבריאות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר