סערת סדן

דוד ביטן הורס את החגיגה של ש"ס: "אין השהייה"

יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן עוקץ היום את החגיגה של תנועת ש"ס בעיכוב כניסתו של רמי סדן לתפקיד יו"ר דירקטוריון חדשות 10 ואומר כי הוא לא הושהה וכי הליכוד לא ידרוש את פיטוריו (חדשות, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
דוד ביטן ואריה דרעי (צילום: מרים אלסטר / FLASH90)

יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן עוקץ היום (חמישי) את החגיגה של תנועת ש"ס בעיכוב כניסתו של רמי סדן לתפקיד יו"ר דירקטוריון חדשות 10 עד לאחר החלטת בג"ץ בעתירה לצו ביניים.

ביטן הצהיר כי הוא חושב שבג"ץ לא צריך להתערב, לדבריו אם בג"ץ לא יתערב המשבר יסתיים ומצהיר כי המינוי לא הושעה וכי הליכוד לא יפטר את סדן.

בראיון לרשת ב' אמר דוד ביטן: "עושים מזה עניין גדול, אבל זה לא עניין גדול. היה צריך להיות דיון בבג"ץ אתמול והוא נדחה לשבוע הבא, כל מה שמדברים עליו זה שבוע עד שבג"ץ יקבל החלטה בצו ביניים".

לדבריו: "אם בג"צ יחליט שהוא לא מקבל את הבקשה בכך נגמרה הפרשה. פנינו לערוץ 10 והוא הסכים לעניין הזה. סה"כ מדובר בעניין של שבוע". יצוין כי פרשנים משפטיים אמרו אמש לעיתון 'הארץ' כי ההערכה היא שב"גצ לא יתערב.

ביטן המשיך ואמר כי "אין פה הקפאה, אין פה השהייה, סה"כ הדירקטוריון לא יתכנס שבוע. אין פה עניין מיוחד".

"אנחנו לא מינינו אותו ואנחנו לא נפטר אותו", מבהיר ביטן ומציין כי "הבהרנו את זה לש"ס ואנחנו עומדים על דעתנו".

כמו כן ביטן הצהיר כי הוא מאמין לסדן שהדברים כלל לא נאמרו, בניגוד לעמדת ש"ס: "עשינו בדיקה באמצעות הרשות השנייה. לדעתי לא נאמרו הדברים שנטען שנאמרו. כך שאני בעניין הזה בצד של ערוץ 10".

ביטן חושף כי המהלך עם ח"כ יגאל גואטה נעשה כלל ללא ידיעת ראש הממשלה: "הוא לא היה מעורב, גם לא מעודכן. לא עדכנתי אותו. אריה דרעי כן היה מעודכן".

ביטן המשיך לצאת נגד עמדת ש"ס ואמר כי הוא תומך בעמדתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט כי אין מקום להוציא צו ביניים למינוי סדן: "הוא צודק, לא נראה לי שתהיה בעיה בעניין הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר