בשורה לתושבי מודיעין עילית: כניסה נוספת לעיר

משרד התחבורה החל בתכנון כביש חדש שיחבר את העיר החרדית מודיעין עילית עם כביש 443 ליד צומת מכבים דרך הכניסה הדרומית ליישוב מתתיהו, מה שיהווה כניסה נוספת לעיר החרדית (חדשות)

מודיעין עילית. ארכיון (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

בשורה לתושבי מודיעין עילית: משרד התחבורה החל בתכנון כביש חדש שיחבר את העיר החרדית מודיעין עילית עם כביש 443 ליד צומת מכבים, זאת בפעילותה, בין היתר, של מועצת מטה בנימין.

הכביש המתוכנן, כך מדווח באתר 'mnews' יתחיל בכניסה הדרומית של היישוב מתתיהו, יעבור ליד כפר האורנים וכפר רות ויתחבר לכביש 443 עם מחלף שיוקם ליד צומת יאיר פרג.

בכביש החדש יהיו שני מסלולים לכל כיוון ולצדו מתוכנן שביל אופניים. יצוין כי עדיין אין לוח זמנים לביצוע העבודות בשטח אך התוכנית הועברה כבר לפסים תכנוניים.

אל הפרויקט השאפתני, שיביא לכך שתהיה כניסה נוספת למודיעין עילית, שותפים המועצות האזוריות חבל מודיעין ומטה בנימין ועיריות מודיעין ומודיעין עילית.

כיום, הכניסה לעיר החרדית מודיעין עילית נתנת רק דרך כביש 446, מה שיוצר מחד עומסים בשעות מסוימות ומאידך עלול להוות סכנה של ממש במקרה של אירוע בטיחותי.

רק לפני מספר ימים, התהפכה משאית בכיכר הכניסה לעיר, וכביש הכניסה והיציאה מהעיר, נחסם משך שעות ארוכות, אין יוצא ואין בא.

במועצת מטה בנימין אומרים כי הם שמחים על התקדמות ההליך שבראש ובראשונה ייתן מענה ראוי ובשורה של ממש לעשרות אלפי תושבי מודיעין עילית שכיום סובלים מכניסה אחת לעיר.

תושבים בעיר מודיעין עילית הודו למועצה האזורית מטה בנימין ולעומד בראשה אבי רואה המשמש גם כיו"ר מועצת יש"ע על מסירותו הרבה לפתרון מצוקת התחבורה באזור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר