ביבי בלחץ

נתניהו משיב ליעלון: "ביטחון זה עניין רציני"

לאחר הנאום התוקפני של משה יעלון בו הצהיר כי "אין סכנה קיומית על ישראל" ואמר כי נתניהו מנסה להפחיד את הציבור, נתניהו משיב ומאשים את יעלון בזגזוג "ביטחון זה עניין רציני" (פוליטי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
נתניהו ויעלון, בעבר (Yonatan Sindel/Flash90)

ראש הממשלה מגיב ליעלון: שעות לאחר הנאום התוקפני של שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר בו תקף את מדיניותו של נתניהו, ראש הממשלה מגיב לדברים ובהודעה ששחרר לפני זמן קצר נאמר: "ביטחון זה עניין רציני. אי אפשר לומר בכנס במינכן לפני ארבעה חודשים שאיראן היא איום קיומי לישראל והיום בכנס בהרצליה לומר שאיראן היא לא איום קיומי לישראל".

"אי אפשר להביע אמון מלא בהנהגה כשאתה בפנים ולומר את ההיפך הגמור כשאתה בחוץ ולכן לא צריך לייחס חשיבות לכל הניגוחים הפוליטיים הללו. מנהיגות אמיתית לא מתכחשת לאיומים, היא רואה אותם נכוחה והיא נערכת לטפל בהם וזה בדיוק מה שנמשיך לעשות ברצינות, באחריות ובשיקול דעת למען ביטחון ישראל", הוסיף נתניהו.

כזכור, מוקדם יותר היום תקף יעלון את ההנהגה הישראלית בראשותו של נתניהו ואמר בין היתר כי "אין סכנה קיומית על מדינת ישראל, מפחידים את הציבור", יעלון הצהיר כי בכוונתו לחזור לפוליטיקה ולהתמודד על "הנהגת המדינה" כדבריו.

"מדינת ישראל ואזרחי ישראל, ראויים להנהגה ממלכתית שתחדל לפעול בציניות ותזגזג חדשות לבקרים. אנו ראויים למנהיגות שאינה נוקטת את השיטות הנלוזות של הפרד ומשול. בלתי נסבל בעיניי שההנהגה בישראל של 2016 עסוקה בליבוי יצרים, שיסוי, הפחדה והפרדה בין יהודים לערבים, בין ימין לשמאל, ובין עדות שונות. כל זה כדי לשרוד בשלטון ולהרוויח עוד חודש או עוד שנה" אמר יעלון בנאום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר