חזר מעצמאותו

אהוד ברק בדרך חזרה לפוליטיקה?

בכנס הרצליה שנערך אתמול, רמז ברק על חזרתו לחיים הפוליטיים: "אם הממשלה לא תתעשת יהיה על כולנו להפילה דרך פתק הבוחר". בתוך כך דווח שנתניהו הציע לו את תיק החוץ. ברוך שובך? (פוליטי)

יהודה לוינגר | כיכר השבת |
יקים מפלגה חדשה? אהוד ברק, מן הארכיון. (צילום: פלאש90)

בכנס בהרצליה שנערך אתמול (חמישי) נשא ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, נאום תקיף נגד הממשלה המכהנת והעומד בראשה: "נתניהו נושא באחראיות לפעולות ממשלתו ומחדליה".

ברק מתח ביקורת על מדיניות החוץ של ישראל, וכי כל עוד נתניהו נשאר בשלטון המצב ביחסים עם העולם לא הולך להשתנות: "אף מנהיג איננו מאמין עוד לאף מילה של נתניהו וממשלתו".

בדבריו הוא מסכים עם שר הביטחון לשעבר, בוגי יעלון, שאין איום קיומי על ישראל, והמשיך לתקוף: "כולנו מבינים ומצפים שגם המנהיגות הלאומית תבין, שהיסודות החשובים למימוש החזון הם תעוזה, ולא פחד. גאווה, ולא קורבניות. אחדות, ולא שבטיות".

ברק קרא לממשלה להתעשת "ולחזור מיד אל הפסים", ואף הוסיף והפתיע את השומעים עם רמז בולט לחזרתו לפוליטיקה: "אם הממשלה לא תעשה כן, יהיה על כולנו להפילה, דרך מחאה עממית ודרך פתק הבוחר, לפני שיהיה מאוחר מדי".

האם מפלגת העבודה תסכים לקלוט אותו לשורותיה לאחר שקרע את המפלגה בתחילת 2011 עם הקמת מפלגת העצמאות?

באתר NRG כתב אתמול זאב קם כי בעת התפטרותו של יעלון ממשרד הביטחון, פנה נתניהו לברק והציע לו את תיק החוץ, אך בסביבתו של נתניהו הוכחשו הדברים באופן גורף.

כזכור, אתמול גם שר הביטחון לשעבר יעלון, נשא דברים בכנס הרצליה ואף הוא תקף בחריפות את ראש הממשלה נתניהו. היום (שישי) הליכוד חוזר לתקוף בחזרה.

חבר הכנסת דוד ביטן בראיון בגלי צה"ל אומר כי לברק ויעלון "אין כבוד מינימלי לראש הממשלה. במיוחד שהם שירתו תחתיו ולא אמרו מילה, ועכשיו הם אומרים את מה שהם אומרים כי הם רוצים להתמודד בבחירות הבאות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר