סעודה מפוקפקת

פעם שלישית: נתניהו סעד במסעדה שמגישה חזיר ולובסטרים

העיתונאית ליאורה דיווחה ב"מעריב" על עימות שפרץ בין ראש הממשלה ורעייתו במהלך ביקור שלהם במסעדת מלון ריץ' במוסקבה. 'כיכר השבת' בדק מהן המנות שמוגשות במסעדה והתחלחל (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
שרה ובנימין נתניהו (Haim Zach/GPO)

בסוף השבוע, פירסמה העיתונאית ליאורה גולדנברג שטרן, כתבת החברה של "מעריב" סיפור מרתק על התנהגותם של בני הזוג נתניהו במסעדת מלון ריץ' במהלך ביקורו האחרון של ראש הממשלה במוסקבה.

קראו גם:

על פי הדיווח, הגיעו נתניהו ורעייתו לסעוד ארוחת צהריים במסעדת המלון, אולם לאחר המנה הראשונה ביקשה רעיית ראש הממשלה במפתיע לעזוב את המקום ולשוב לחדרה כשהיא מבטיחה לשוב במהרה. לטענת ליאורה, המשיך נתניהו לסעוד וביקש את המנה המרכזית. כשרעייתו שרה שבה אל השולחן וגילתה שבעלה בחר לאכול את המנה המרכזית ולא להמתין לה היא זעמה והרימה את קולה על כך שאכל בלעדיה ושהמנה הוגשה לו בעוד היא שהתה בחדר. נתניהו קמה ועזבה את המקום ורק לאחר שכל הפמליה כולל ראש הממשלה רצו אחריה לפייסה ניאותה רעיית ראש הממשלה לשוב אל השולחן אולם בחרה שלא לאכול באותה העת, כך דווח. מקורבי ראש הממשלה טענו בתגובה כי הסיפור אינו נכון, רצוף אי דיוקים ומציג תמונה מסולפת.

עד כאן הסיפור לא היה מעניין לכאורה את הגולשים הדתיים ושומרי המסורת, אולם מבדיקת "כיכר השבת" עולה כי נתניהו ורעייתו בחרו שוב לסעוד בפרהסיה במסעדת טריפה המגישה לאורחיה בשר פיגולים וטריפות.

חזירים ופירות ים. בתפריט המסעדה (שאטרסטוק)

מעיון בתפריט המסעדה עולה כי בין המנות המוגשות במקום ניתן לרכוש צלעות חזיר, לובסטרים ושלל פירות ים. יצויין, כי זו הפעם השלישית שבה מתקבלים דיווחים על בחירתו של ראש הממשלה לסעוד בפרהסיה במסעדות טריפה כשהוא שוהה בביקורים רשמיים מטעם מדינת היהודים בחו"ל.

גורמים חרדיים הביעו הערב פליאה כיצד ראש הממשלה המנסה למצב עצמו בדעת הקהל כאיש חובב מסורת ישראל אינו מקפיד בפומבי על מראית עין של שמירה על כשרות מינימלית. "אפילו ראשי ממשלה מהשמאל דאגו בדרך כלל לפחות לנראות הציבורית והשתדלו שלא לסעוד בפרהסיה במסעדות שכאלו. מוזר שדווקא נתניהו שמקפיד בכל עת להזכיר שם שמיים על שפתיו ודואג להחצין את קרבתו למורשת ולמסורת ישראל 'נופל' פעם אחר פעם בסעודות פיגולים?"

מקורבי ראש הממשלה הבהירו בשיחה שאינה רשמית כי נתניהו מקפיד תמיד לאכול במסעדות אלו רק מוצרים כמו ירקות וכדומה שאין בהם חשש טריפה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר