"בגלל לחצים"

כינוס התמיכה במיכי אלפר הועבר למקום חדש

מ"מ ראש עיריית ירושלים יצחק פינדרוס מארגן כנס תמיכה באיש 'דגל התורה' מיכי אלפר בעקבות משבר הסגנות בחיפה, אלא שהבוקר מתברר כי בשל "לחצים עלומים" מקום הכינוס הועבר (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מיכאל אלפר (צילום ארכיון: כיכר השבת)

משבר הסגנות בחיפה: ביום חמישי חשף "כיכר השבת" כי נציגי תנועת 'דגל התורה' ובראשם מ"מ ראש עיריית ירושלים יצחק פינדרוס יוזמים כנס חיזוק ותמיכה של נציגי התנועה בחבר מועצת עיריית חיפה מיכי אלפר זאת על רקע המאבק סביב תפקיד סגן ראש העיר.

בעןוד ראש עיריית חיפה יונה יהב מסרב להעניק לאלפר את התפקיד זאת בניגוד להסכם הקואליציוני בטענה שאינו נותן בו אמון, בדגל התורה משדרים גיבוי מוחלט לאלפר ומסרבים להסכים על החלפת נציג שיכהן כסגן מטעם התנועה.

ביום שני הקרוב צפוי להיערך כינוס תמיכה במועמדותו של אלפר זאת ביוזמתו של פינדרוס.

מ"מ ראש עיריית ירושלים שיגר לנציגי התנועה מסר כתוב בו כתב: "אשמח בהצטרפותך לביקור חיזוק והזדהות של נציגי דגל התורה ברשויות המקומיות, עם ידידינו העומד בחזית המאבק לזכויות הציבור החרדי בחיפה, הרב מיכי אלפר, ביום שני י"ד סיון, אולם תפארת ישראל רחוב גאולה 1 פינת אורלוזרוב הדר חיפה, בשעה 8:00. כולנו חזית אחידה".

אלא שהבוקר טוענים גורמים בתנועה הליטאית כי בשל לחצים שונים שהופעלו מצד גורמים עלומים הם נאלצו לשנות מיקום לעריכת הכינוס.

בעקבות כך, הכינוס יתקיים ביום שני הקרוב באולם ברחוב גילבוע 8 בשכונת נווה שאנן בעיר.

בשיחה עם "כיכר השבת", אומר יצחק פינדרוס כי "הלחצים מוכיחים כמה חשוב הגיבוי של הנציגים מכל הארץ. ברור לי כי ככל שנהיה יותר מגובשים, ראשי הערים, גם אחרים, יחשבו פעמיים לפני שיעשו הפרד ומשול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר